Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
Informacja ogłoszona dnia 2018-06-26 11:29:53 przez Dawid Śliwiński
Akapit nr 1 - brak tytułu
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
W kwietniu i maju 2018r. przeprowadzono badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu. Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 22 szt. ankiet- jednak nie wszystkie zawierały kompletne odpowiedzi. Ocena przedstawia się następująco:
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd –
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,10 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność – średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 4,81
4) 4 osoby uznały, że informacja wymaga poprawy bez wskazania zakresu, 17 osób uznało, że nie wymaga poprawy,
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku, wyjaśnień.
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
1) czas pracy Urzędu – średnia ocen 4,73
2) dostępność personelu – średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość formularzy – 4,58
4) termin załatwienia sprawy – 4,96
5) jakość wykonywanej usługi – 4,69
6) kultura obsługi klienta – 4,73
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
1) bardzo dobra – 14 osób - 64 % ankietowanych
2) dobra –5 osób – 23 % ankietowanych
3) dostateczna – 1 osoba - 4 % ankietowanych
4) nieodpowiednia – 2 osoby - 9 % ankietowanych
Pracownicy dniu 26 czerwca 2018r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
Sporządził: Burmistrz Łęknicy
Marzena Brzezińska /-/ Piotr Kuliniak
Sekretarz Gminy
Załączniki
Pobierz dane XML ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r. Drukuj informację ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-26 11:28:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-26 11:29:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3105 raz(y) |