ˆ

Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu

Drukuj informację

Szczegóły informacji

ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-06-26 11:28:39 Informacja ogłoszona dnia 2018-06-26 11:29:53 przez Dawid Śliwiński

Akapit nr 1 - brak tytułu

ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
W kwietniu i maju 2018r. przeprowadzono  badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
 
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu.  Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 22 szt. ankiet- jednak nie wszystkie zawierały kompletne odpowiedzi. Ocena przedstawia się następująco:
 
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd – 
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,10 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność –  średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 4,81
4) 4 osoby uznały, że informacja wymaga poprawy bez wskazania zakresu, 17 osób uznało, że nie wymaga poprawy, 
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku, wyjaśnień.
 
 II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
1) czas pracy Urzędu – średnia ocen 4,73
2) dostępność personelu – średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość formularzy – 4,58
4) termin załatwienia sprawy – 4,96
5) jakość wykonywanej usługi – 4,69
6) kultura obsługi klienta – 4,73
 
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
1) bardzo dobra – 14 osób - 64 % ankietowanych
2) dobra –5 osób – 23 % ankietowanych
3) dostateczna – 1 osoba - 4 % ankietowanych
4) nieodpowiednia – 2 osoby - 9 % ankietowanych
 
Pracownicy dniu 26 czerwca 2018r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
 
Sporządził:                                                                                Burmistrz Łęknicy
Marzena Brzezińska                                                                  /-/  Piotr Kuliniak
Sekretarz Gminy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński Data wytworzenia informacji: 2018-06-26 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska Data wprowadzenia do BIP 2018-06-26 11:28:39
Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński Data udostępnienia informacji: 2018-06-26 11:29:53
Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński Data ostatniej zmiany: 2018-06-26 11:29:53
Artykuł był wyświetlony: 359 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu