ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.

Informacja ogłoszona dnia 2018-06-26 11:29:53 przez Dawid Śliwiński

Akapit nr 1 - brak tytułu

ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
W kwietniu i maju 2018r. przeprowadzono  badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
 
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu.  Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 22 szt. ankiet- jednak nie wszystkie zawierały kompletne odpowiedzi. Ocena przedstawia się następująco:
 
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd – 
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,10 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność –  średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 4,81
4) 4 osoby uznały, że informacja wymaga poprawy bez wskazania zakresu, 17 osób uznało, że nie wymaga poprawy, 
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku, wyjaśnień.
 
 II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
1) czas pracy Urzędu – średnia ocen 4,73
2) dostępność personelu – średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość formularzy – 4,58
4) termin załatwienia sprawy – 4,96
5) jakość wykonywanej usługi – 4,69
6) kultura obsługi klienta – 4,73
 
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
1) bardzo dobra – 14 osób - 64 % ankietowanych
2) dobra –5 osób – 23 % ankietowanych
3) dostateczna – 1 osoba - 4 % ankietowanych
4) nieodpowiednia – 2 osoby - 9 % ankietowanych
 
Pracownicy dniu 26 czerwca 2018r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
 
Sporządził:                                                                                Burmistrz Łęknicy
Marzena Brzezińska                                                                  /-/  Piotr Kuliniak
Sekretarz Gminy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dawid Śliwiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Brzezińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-26 11:28:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-26 11:29:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3105 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony