ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Badanie - rok 2012

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-06-13 13:19:03 przez Konto administr. Dawid Śliwiński

ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2012r.

         W kwietniu i maju 2012r. przeprowadzono  badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
            Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu.  Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
            W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano
30 szt. ankiet.
 
Ocena przedstawia się następująco:
 
  1. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd
1) dostępność informacji - średnia ocen 3,03
2) estetyka i czytelność –  średnia ocen 4,96
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 4,53
4) 13 osób uznało, że informacja wymaga poprawy, 17 osób uznało, że nie wymaga poprawy, zakres zmian nie został wskazany
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest tablica ogłoszeń, a także strona internetowa i forma ustna.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także skargi i wyjaśnienia.
 
  1. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
  1. czas pracy Urzędu – średnia ocen 5,20
  2. dostępność personelu – średnia ocen 5,17
  3. zrozumiałość formularzy – 5,10
  4. termin załatwienia sprawy – 5,00
  5. jakość wykonywanej usługi – 5,18
  6. kultura obsługi klienta – 5,35
 
 
  1. Ogólna ocena pracy Urzędu
  1. bardzo dobra – 13 osób - 46 %
  2. dobra – 11 osób – 40 %
  3. dostateczna – 2 osoby – 7 %
  4. nieodpowiednia – 2 osoby – 7 %
 
Pracownicy na spotkaniu w dniu 5 czerwca 2012r. zapoznali się z wynikami ankiet.
 
Sporządził:
Marzena Brzezińska
Sekretarz Gminy
 
« powrót do poprzedniej strony