ˆ

Działalność gosp., koncesje, stypendia, zameldowanie cudzoziemca

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Ewidencja Działalności Gospodarczej

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2012-04-11 17:07:54 Informacja ogłoszona dnia 2012-04-11 17:08:11 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Termin załatwienia
niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Marlena Lucińska
Telefon kontaktowy
68 362 47 02
Wymagane Dokumenty
1. Sprawa:
   - wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
   - wniosek o zmianę wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
   - wniosek o zaprzestaniu prowadzenia działalności gospodarczej,
   - zgłoszenie informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,
   - zgłoszenie o wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej

2. Wymaganie dokumenty:
- wypełnić wniosek CEIDG-1,
- okazać dowód osobisty,

3. Opłata:
nie podlega opłacie

4. Miejsce złożenia dokumentów:
  pokój 101 A - I piętro

5. Termin załatwienia sprawy- odbiór dokumentów;
- niezwłocznie.
Sprawy nie wymagające postępowania wyjaśniającego są załatwiane w dniu dokonania zgłoszenia.

6. Komórka odpowiedzialna za załatwienie sprawy:
Stanowisko ds. społecznych i rozwoju lokalnego

7. Podstawa prawna:
 
  • ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2010r. Nr 220, poz. 1447 z późn. zmianami)
  • ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808 ze zmianami)
Dodatkowo:
- Ewidencja działalności gospodarczej.
- Rejestr wpływu korespondencji dotyczącej ewidencji działalności gospodarczej.

Sprawy można załatwiać elektronicznie poprzez:

  • Szybsza rejestracja firmy online
  • Zarządzasz wpisem nie wychodząc z domu
  • Aktualne dane o twojej działalności gospodarczej
 
Formularze:
 
Informacje o procedurach,  prowadzeniu działalności regulowanej i innych formach prowadzenia działalności gospodarczej możecie znaleźć Państwo na stronie (portal umożliwia również składanie spraw i realizację procedur - elektronicznie):
 
 
dodatkowe informacje także na:
(Odsyłacz dodany został na wniosek prowadzącego stronę. Za informacje, które autor strony udostępnia Urząd nie odpowiada)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński Data wytworzenia informacji: 2012-04-11 17:07:54
Osoba, która odpowiada za treść: Marlena Chojnacka Data wprowadzenia do BIP 2012-04-11 17:07:54
Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi Data udostępnienia informacji: 2012-04-11 17:08:11
Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński Data ostatniej zmiany: 2014-02-27 09:39:58
Artykuł był wyświetlony: 2026 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu