ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Podatki, umorzenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Umorzenie zaległości w podatku od nieruchomości

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-15 22:54:01 przez Zasilenie Danymi

Karta informacyjna

Nazwa usługi: Umorzenie zaległości w podatku od nieruchomości.
 
Podstawa prawna:
- art.13 § 1, art.59 § 1 pkt 8, art.67a, 67b i art.207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2021r., poz.1540 z późn. zm.),
- art.39 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021r., poz.1372),
- art.37 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz.U. z 2021r., poz.743).
 
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miejski w Łęknicy, Stanowisko Inspektor Referatu Finansowego, parter, pok. nr 13, Telefon 68 3624712, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
 
Sposób załatwienia sprawy: Wydanie decyzji
 
Wymagane dokumenty: Do wniosku o umorzenie zaległości w podatku od nieruchomości należy dołączyć dokumenty świadczące o dochodach, np. PIT, odcinek emerytury, renty, w przypadku bezrobotnych – zaświadczenie o zarejestrowaniu w PUP, dokumenty świadczące o wydatkach i sytuacji rodzinnej podatnika (czynsz za mieszkanie, energia elektryczna, woda, lekarstwa itp.).
 
Opłaty: Nie pobiera się
 
Czas załatwiania: Do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych – nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
 
Inne informacje istotne dla interesantów: Brak
 
Informacje o trybie odwoławczym: Na wydaną decyzję służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Łęknicy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
 
Druki do pobrania: W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą wypełnia się formularz informacji przedstawiany przy ubieganiu się o pomoc de minimis, zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 29.03.2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz.U. z 2010r. Nr 53, poz.311 z późn. zm.).
 
 
Opracował/a:
Jolanta Cielińska
Sprawdziła:
Marzena Brzezińska
Zatwierdził:
Piotr Kuliniak
Data aktualizacji: 08.10.2021r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dawid Śliwiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Cielińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-15 22:53:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-15 22:54:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-25 07:49:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5322 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony