Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu

Szczegóły informacji

ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2019r.

Informacja ogłoszona dnia 2019-06-25 09:30:47 przez Dawid Śliwiński

Akapit nr 1 - brak tytułu

ANALIZA
oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2019r.
W kwietniu i maju 2019r. przeprowadzono badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
 
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu. Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 19 szt. ankiet- jednak nie wszystkie zawierały kompletne odpowiedzi. Ocena przedstawia się następująco:
 
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,78 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność – średnia ocen 5,42
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 5,10
4) 1 osoba uznała, że informacja wymaga poprawy bez wskazania zakresu, 16 osób uznało, że nie wymaga poprawy, 2 osoby nie wypełniły rubryki
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku, wyjaśnień.
 
 
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
  1. czas pracy Urzędu – średnia ocen 5,15
  2. dostępność personelu – średnia ocen 5,52
  3. zrozumiałość formularzy – 5,00
  4. termin załatwienia sprawy – 5,15
  5. jakość wykonywanej usługi – 5,47
  6. kultura obsługi klienta – 5,31
 
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
  1. bardzo dobra – 14 osób - 74 % ankietowanych
  2. dobra –5 osób – 26 % ankietowanych
  3. dostateczna – 0
  4. nieodpowiednia – o
 
Pracownicy dniu 25 czerwca 2019r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
 
Sporządził: 
Marzena Brzezińska 
Sekretarz Gminy
Burmistrz Łęknicy 
/-/Piotr Kuliniak
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Brzezińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-25 09:29:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-25 09:30:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2478 raz(y)