Archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowegoSzczegóły informacji
Dostawa oleju napędowego
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny w Łęknicy
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 179019 - 2014
Termin składania ofert / wniosków: 2014-09-04 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-09-04 09:30:00
Ogłoszono dnia: 2014-08-21 przez Ewa Świderska
Treść:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny , ul. Hanki Sawickiej 1, 68-208 Łęknica, woj. lubuskie, tel. 068 36-24-173, faks 068 36-24-173.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni Miejskiego Zakładu Komunalnego w Łęknicy w szacunkowej ilości 120 000 l/rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni Miejskiego Zakładu Komunalnego w Łęknicy w szacunkowej ilości 120 000 l/rok.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału o postępowaniu o udzieleniu zamówienia ( w ofercie każdej z Wykonawców)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do zrealizowania przedmiotu zamówienia na podstawie złożonego o spełnieniu warunków
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży doświadczenie o spełnieniu warunków udziału o postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału o postępowaniu o udzielenie zamówienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału o postępowaniu o udzielenie zamówienia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo o reprezentowania w postępowaniu o zawarciu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umleknica@.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny w Łęknicy ul. Hanki Sawickiej 1 68-208 Łęknica.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny w Łęknicy ul. Hanki Sawickiej 1 68-208 Łęknica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Komunalny w Łęknicy ul. Hanki Sawickiej 1 68-208 Łęknica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.10.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-08-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Świderska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-08-21 11:31:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-08-21 11:35:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-09-05 10:47:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12293 raz(y) |