ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni Miejskiego Zakładu Komunalnego w ŁęknicyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni Miejskiego Zakładu Komunalnego w Łęknicy

Szczegóły informacji

Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni Miejskiego Zakładu Komunalnego w Łęknicy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny

Finansowanie: własne

Nr UZP: 254324-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-07-25 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-07-25 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2012-07-17 przez Dawid Śliwiński

Treść:

Nazwa i adres Zamawiającego:
 
Miejski Zakład Komunalny
ul. Hanki Sawickiej 1
68-208 Łęknica
 
Osoba upoważniona do kontaktów:
 
Ewa Świderska, Jan Jamza
tel. / fax. – (068)-36-24-173
www.bip.umleknica.pl
 
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
 
Określenie przedmiotu zamówienia:
Numer sprawy: MZK 1/07/2012
 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
I. Nazwa zamówienia publicznego:
Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni Miejskiego Zakładu Komunalnego w Łęknicy w ilości 140 000 l / rok
 
II. Tryb udzielenia zamówienia
  1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych – tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy, opublikowany w Dz. U. z 2010 r. Nr113, poz. 759 oraz następujące zmiany opublikowane w Dziennikach Ustaw z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz.742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 223, poz. 1778 także wydane na podstawie niniejszej ustawy Rozporządzenia wykonawcze dotyczące przedmiotowego zamówienia publicznego, a zwłaszcza:
  1. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817),
  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstaw przeliczenia wartości zamówień publicznych ) Dy. U. z 2009 r. Nr 224 poz. 1796),   Dz.U.2011.282.1650
  3.  Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. (Dz. U. z 2009 r. Nr 224 poz. 1795)
Dz.U.2011.282.1649
  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
  2. Podstawa prawna wyboru trybu zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.
  3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  zastosowanie maja przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
 
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dotyczy: dostawy oleju opałowego – szacunkowa ilość 140 000 l / rok.
Olej opałowy jest dostarczany sukcesywnie w miarę potrzeb przez okres trwania umowy tj. przez 12 miesięcy. Decydujący jest okres trwania umowy a rzeczywista ilość dostarczanego oleju opałowego może być zarówno niższa lub wyższa o 20% od ilości szacunkowej.
Jakość dostarczania-sprzedawanego oleju opałowego musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Gospodarki (Dz. U. z 2007 r. Nr 4 poz. 30).
Właściwości:
1
Gęstość w 15 °C, max.
860 kg/m3
2
Wartość opałowa, min.
42,6 MJ/kg
3
Temperatura zapłonu, min.
56°C
4
Lepkość kinematyczna w 20 °C, max.
6,00 mm2/s
5
Skład frakcyjny:
- do 250 °C destyluje, max.
- do 350 °C destyluje, min.

65% (V/V)
85% (V/V)
6
Temperatura płynięcia, max.
-20°C
7
Pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej, max.
0,3% (m/m)
8
Zawartość siarki, max.
0,10% (m/m)
9
Zawartość wody, max.
200 mg/kg
10
Zawartość zanieczyszczeń stałych, max.
24 mg/kg
11
Pozostałość po spopieleniu, max.
0,01% (m/m)
12
Barwa
czerwona
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Olej opałowy -09135100-5
 
 
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń
niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy do kotłowni zamawiającego w Łęknicy przy: ul Wojska Polskiego 3, Polna 7, XX-lecia 7, Hanki Sawickiej 1, Wiejskiej 4  w terminie jednego dnia od daty zamówienia w ilościach żądanych przez zamawiającego
- Do każdej dostawy musi być załączone Świadectwo Jakości dostarczonego oleju.
IV. Termin wykonania zamówienia
12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych  warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
  1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
  1. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
Sposób spełnienia- złożenie oświadczenia lub odpowiednich dokumentów
Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
-nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
-nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1,3 oraz 4  Prawa zamówień publicznych,
- ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
-jeżeli jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3PZP;
-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji,
-zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do
składania ofert,
-zawierającą błędy w obliczeniu ceny,
-który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki
rachunkowej w obliczeniu ceny, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3PZP;
-nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
 
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty.
Dokumenty wymagane:
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert; w przypadku oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z oferentów,
 -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o
ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku oferty wspólnej stosowne dokumenty składa każdy z oferentów,  
-koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej “zamówieniem", w przypadku oferty wspólnej w/w dokumenty musi posiadać jeden z oferentów,
 -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa
zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. W przypadku oferty wspólnej wspólnicy składają jedno wspólne oświadczenie.
Dokumenty dodatkowe: Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. W przypadku oferty wspólnej wspólnicy składają jedno wspólne oświadczenie.
 
  1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z rejestru składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
VII. Inne dokumenty.
-formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie lub faksem. Pytania muszą być skierowane na adres:
Miejski Zakład Komunalny
68-208 Łęknica
 ul. Hanki Sawickiej 1,
fax: 0-68-36-24-173
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem.
 
2. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się
z wykonawcami jest:
stanowisko: Kierownik,
imię i nazwisko: Jan Jamza, Ewa Świderska
tel. / fax. 0 (68) .36-24-173
w godz. pomiędzy 7.00 a 15.00
3. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą teleksu, telefaksu jest:
stanowisko: Kierownik,
imię i nazwisko: Jan Jamza, Ewa Świderska
tel. / fax. 0 (68) .36-24-173
w godz. pomiędzy 7.00 a 15.00
4. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych
warunków zamówienia zgodnie z art. 38 Prawo zamówień publicznych
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami
5. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na
kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności
postępowania.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem
terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z
zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację
istotnych warunków zamówienia
8. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również
pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych
warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert,
jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji,
zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków
zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów
będą podlegały nowemu terminowi.
9. Wszelkie wprowadzone zmiany w SIWZ zostaną zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego.
 
IX. Wymagania dotyczące wadium
1. Wadium
 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
X. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do
dnia 2012-08-24
 
XI. Opis sposobu przygotowania oferty
A. Przygotowanie oferty
1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i
Wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w
obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4) Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają
załączenia właściwego pełnomocnictwo lub umocowania prawnego.
5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne
dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób
podpisującej ofertę.
8) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości
dekompletacji zawartości oferty.
 
XII. Miejsce oraz termin składania ofert.
1. Ofertę należy przesłać / złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie na adres
zamawiającego:
ul. Hanki Sawickiej 1
Kod 68-208 Łęknica
Pokój nr 1
do dnia 2012-07-25 do godz. 9:00
2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:
Miejski Zakład Komunalny
ul. Hanki Sawickiej 1
68-208 Łęknica
3. Oznakowane oferty następujące: dostawa oleju opałowego Ekoterm Plus lub równoważnego  do
kotłowni Miejskiego Zakładu Komunalnego w Łęknicy. Nie otwierać przed dniem 25.07.2012 r. godz.
9.30
4. Oferty złożone po terminie będą niezwłocznie zwrócone wykonawcy.
5. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Miejski Zakład Komunalny
ul. Hanki Sawickiej 1
68-208 Łęknica
Pokój nr 1
dnia 2012-07-25 o godz. 9:30
6. Sesja otwarcia ofert
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o
wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert
przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest
otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności
 
 Informacje dodatkowe: W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1a i 2 dokonywania jakichkolwiek zmiany w jej treści.
Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zamawiający poprawi zgodnie z art. 87 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r.
-Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadku ustalenia czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę Zamawiający może żądać
wyjaśnień zgodnie z art. 90 ustawy z 29 stycznia 2004.r
 
XIII. Opis sposobu obliczenia ceny
 Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z
wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
 Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia  oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
 Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen,
 Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
 Inne: Załączone do SIWZ formularze cenowy i ofertowy winien być kompletnie wypełniony.
Niewypełnienie którejkolwiek z rubryk spowoduje odrzucenie oferty. Cena oleju opałowego zawarta
w zał. nr 2, rubryka 4 winna odpowiadać cenie producenta na 23.07.2012r. w temperaturze referencyjnej 15°C. Cena netto za 1 dm3 oleju na fakturze (w zaokrągleniu do 2 miejsc po przecinku) powinna zostać wyliczona wg formuły:
cena netto producenta za dm3 (w zaokrągleniu do 3 miejsc po przecinku) + marża/-upust (w zaokrągleniu do 3 miejsc po przecinku).
Wartość brutto oleju opałowego wg formuły:
cena netto (wraz z marżą lub zastosowanym upustem) za dm3 x ilość + VAT = wartość brutto (do 2 miejsc po przecinku).
 
W toku realizacji zamówienia ceny, które zostaną podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
i cenowym ( załącznik nr 1 i 2 specyfikacji ) mogą ulec zmianie, proporcjonalne do zmian cen na rynku paliw w Polsce ogłoszonym w cenniku producenta oferowanego oleju opałowego. Cennik musi być ogólnodostępny w tym drogą elektroniczną. Marża Wykonawcy przez cały okres realizacji zamówienia pozostaje bez zmian (należy ją wpisać w formularzu cenowym – załącznik nr 2 specyfikacji). Marżę należy podać w procentach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SIWZ i w ustawie o zamówieniach publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
 
 
XIV. Kryteria oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert -zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
1.3 złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
1.4 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.5 wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert -stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową
zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio -proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:
| Nazwa kryterium | | Waga |
...................................................
|Cena| |100|
.................................................
5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.
7. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
 
 cena najtańszej oferty
ilość punktów =          -----------------------------   x 100
                                                 cena badanej oferty
 
 
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
 
 
XV. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:
 zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń,
 zamieszczone na stronach internetowych zamawiającego.
5. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.
W zawiadomieniu zamawiający poda informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację nazwę (firmę), adres wykonawcy, uzasadnienie wyboru; wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne; wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne – jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę; terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 Prawo zamówień publicznych, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
 
6. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania zgodnie z art. 182 Prawo zamówień publicznych. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
 
XVI. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
 
XVII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik numer 5
XVIII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.
Szczegółowe informacje na temat odwołania, skargi znajdują się w ustawie Prawo zamówień publicznych w Dziale VI Środki ochrony prawnej.
 
XIX. Opis części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
XX. Umowa ramowa
1. Umowa ramowa
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
 
XXI. Zamówienia uzupełniające
 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
 
 
XXII. Oferty wariantowe
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
XXIII. Adres strony internetowej
1. Adres strony internetowej: www.bip.umleknica.pl
 
XXIV. Informacje dotyczące walut obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym.
 Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
 
XXV. Aukcja elektroniczna.
 Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,
 
XXVI. Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
 
XXVII. Ogłoszenia wyników przetargu
Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień
publicznych oraz w siedzibie zamawiającego. Niezależnie od publikacji ww. informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty uczestniczący w postępowaniu wykonawcy zostaną zawiadomieni pisemnie.
 
XXVIII. Postanowienia końcowe
 Zasady udostępniania dokumentów
1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili otwarcia za wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:
 zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku
 zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów
 zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty
 zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie, cena za 1 stronę 2 zł
 udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
 
 
XXIX. Załączniki
Załączniki składające się na integralną część specyfikacji:
Załączniki do specyfikacji :
1.Formularz oferty
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. ustawy Prawo Zamówień Publicznych
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
5. Projekt umowy
 
68-208 Łęknica
2012-07-16
 
 
Dyrektor Zakładu
Ewa Chudzik
 
 

Załączniki

  • SIWZ - Załączniki (DOC, 73 KiB) Data publikacji: 2012-07-17 | Data wytworzenia informacji: 2012-07-17 | złożone: 2012-07-17, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2012-07-25
« powrót do poprzedniej strony