ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego na działce nr 381 w ŁęknicyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego na działce nr 381 w Łęknicy

Szczegóły informacji

Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego na działce nr 381 w Łęknicy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Łęknica

Finansowanie: z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej

Nr UZP: 289984 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-08-29 11:45:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-08-29 12:00:00

Ogłoszono dnia: 2012-08-07 przez Marcin Perczyński

Treść:

Łęknica: Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego na działce nr 381 w Łęknicy
Numer ogłoszenia: 289984 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Łęknicy , ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica, woj. lubuskie, tel. 068 3624700, faks 068 3624701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego na działce nr 381 w Łęknicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego na działce nr 381 w Łęknicy. Zakres robót obejmuje wykonanie robót zgodnie z projektem budowlanym, do którego uzyskano pozwolenie na budowę decyzją nr 287/2012 Starosty Powiatu Żarskiego.
2. Projekt przewiduje następujące rozwiązania techniczne:
1) Oświetlenie zasilane będzie z istniejącej tablicy TB -zamontowanej w budynku szatni. W tablicy należy dobudować dwa zabezpieczenia R303 z wkładkami topikowymi 20A (zabezpieczenie obwodu oświetlenia podstawowego) oraz jedno R301 zabezpieczenie obwodu oświetlenia dozorowego.
2) Projektuje się cztery wielokątne ocynkowane maszty oświetleniowe/12m/ z dwoma projektorami o IP 65 ze źródłem światła 1xHCI-T 250/830. Projektory montować na wspornikach z regulowanym katem ustawienia poziomego do montażu dwóch, trzech (L1)projektorów. Maszty montować na fundamentach B-160 i wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe we wnęce słupa. Maszty L-1, L4- uziemić bednarką cynk 25x4 ułożoną w rowie kablowym i połączyć z istniejącym uziomem szatni. Oświetlenie włączane będzie w tablicy rozłącznikiem zmierzchowym oraz ręcznie wyłącznikami 63A w obudowie zamontowanej pod tablicą. Wyłącznikiem zmierzchowym załączane będzie oświetlenie dozorowe - projektor o IP 65 ze źródłem światła 1xHCI-T 250/830 zamontowany na słupie L1.
3) Korpus projektorów winien być wykonany z niekorodującego wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego z asymetryczną optyką z odbłyśnikiem wykonanym z anodyzowanego aluminium o wysokim współczynniku odbicia, z zamykającą całość ramką z szybą wykonaną ze szkła utwardzonego termicznie i zamocowana na zawiasach na tylnej krawędzi projektora, a od przodu zamykaną za pomocą klamer ze stali nierdzewnej .Dostęp do komory lampy poprzez otwarcie szyby przedniej. Regulacja ustawienia kąta pochylenia oprawy przy wykorzystaniu zintegrowanego z korpusem kątomierzem. Źródło światła 250W. Projekt oparto konkretne rozwiązania producentów, jednak dopuszcza się materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia wymagań zawartych w opisie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Nie precyzuje się. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca ma wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest wykonaniem oświetlenia boiska lub wykonaniem oświetlenia dróg (co najmniej 6 słupów) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca złoży wykaz robót oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Nie precyzuje się. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i która posiada odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej - elektrycznej (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). Wykonawca złoży wykaz osób biorących udział w wykonaniu zamówienia.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Nie precyzuje się. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
        wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
        oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
        aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
        wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca złoży formularz cenowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
1) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy uzasadniona bezpieczeństwem ludzi i mienia, ochroną środowiska, itp., za zgodą autora dokumentacji projektowej, a w konsekwencji wprowadzenie robót zamiennych. W takim przypadku roboty zamienne zostaną rozliczone w oparciu o średnie ceny materiałów, stawek najmu sprzętu i robocizny obowiązujące w miejscu wykonania robót opublikowane w biuletynach SEKOCENBUD według stanu na dzień podpisania umowy.
2) zmiana podatku od towarów i usług VAT,
3) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: - wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych (kiedy wykonanie w tych warunkach może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji), - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji i inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., - działania siły wyższej, - wystąpienia okoliczności znacząco utrudniających proces budowlany, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umleknica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęknicy ul. Żurawska 1 68-208 Łęknica pok. 207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Łęknicy, ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica, pok. 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane se środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony