Cyfrowy urząd e-usługi
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Skrzynka podawcza
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-10 21:50:14 przez Zasilenie Danymi
W ramach e-usług - urząd udostępnia dwie platformy do składania spraw w postaci elektronicznej:
![]() |
Opcje składania wniosków:
Posiadasz podpis elektroniczny lub profil zaufany | Nie posiadasz podpisu elektronicznego, ani profilu zaufanego |
|
|
|
|
|
|
aby złożyć wniosek w formie elektronicznej, musicie Państwo założyć konto użytkownika w serwisie: http://cu.wrotalubuskie.eu i posługiwać się nim za każdym razem, gdy chcecie złożyć wniosek drogą elektroniczną
możecie również założyć konto na http://epuap.gov.pl i zalogować się do cyfrowego urzędu za jego pomocą, podobnie jak możliwość logowania do różnych stron przez konto na Facebook.
aby złożyć wniosek w formie elektronicznej, musicie Państwo założyć konto użytkownika w serwisie: http://epuap.gov.pl
i posługiwać się nim za każdym razem, gdy chcecie złożyć wniosek drogą elektroniczną.
Adres skrzynki podawczej urzędu
/4r3uuc02ft/skrytka
Ponadto zapraszamy do skorzystania z działu pomocy na serwisie EPUAP zawierającego instrukcję zakładania konta użytkownika, posługiwanie się certyfikatem, korzystanie z profilu zaufanego oraz pozostałe pomocne informacje dla obywatela.
Wnioskowanie o profil zaufany (procedura)

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
-
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
-
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:00 - 15:00) do sekretariatu Urzędu mieszczącego się na 1 piętrze w pokoju nr 103, na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- odpowiedź drogą elektroniczną można uzyskać tylko, gdy wniosek zostanie podpisany ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- W przypadku braku podpisu elektronicznego formularz skrzynki podawczej nie przyjmie Państwa wniosku
- We wniosku należy zaznaczyć za pomocą jakiego centrum wystawiania certyfikatu podpisu elektronicznego został oznaczony dokument
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.