Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2024r.
Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
Badanie realizowane jest w kwietniu i maju każdego roku. Jego celem jest poznanie Państwa opinii na temat jakości usług świadczonych przez Urząd Miejski w Łęknicy. Przekazane nam informacje pomogą usprawnić pracę Urzędu i dostosować poziom świadczonych usług do Państwa wymagań i oczekiwań.
Niniejsza ankieta końcowa ma charakter anonimowy. Wypełnioną ankietę w wersji elektronicznej prosimy przesłać na adres mailowy: promocja(malpa)umleknica.pl
Ankiety są dostępne również w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Łęknicy na poszczególnych stanowiskach. Po wypełnieniu prosimy wrzucić do urny znajdującej się na parterze w Holu Urzędu Miejskiego
Dziękujemy za poświęcony czas i szczere udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety!
Ankiety są dostępne również w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Łęknicy na poszczególnych stanowiskach. Po wypełnieniu prosimy wrzucić do urny znajdującej się na parterze w Holu Urzędu Miejskiego
Dziękujemy za poświęcony czas i szczere udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety!
Załączniki
Pobierz dane XML Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2024r. Drukuj informację Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2024r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-03-25 12:44:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-03-25 12:45:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-25 12:46:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20 raz(y) |
ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2015-2023
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2023r.
W kwietniu i maju 2023r. przeprowadzono badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu. Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 20 szt. ankiet, w tym 1 ankieta nie została kompletnie wypełniona.
Ocena przedstawia się następująco:
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd –
1) dostępność informacji - średnia ocen 5,15
2) estetyka i czytelność – średnia ocen 5,45
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 5,35
4) 14 osób uznało, że informacja wymaga poprawy: w tym 13 osób nie wskazało zakresu, 1 os. wskazała „ w każdym”, 6 osób uznało, że nie wymaga poprawy,
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma tradycyjna, następnie internetowa i ustna.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, złożenie podania, odbiór dokumentów.
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
-
czas pracy Urzędu – średnia ocen 5,40
-
dostępność personelu – średnia ocen 5,58
-
zrozumiałość formularzy – 4,84
-
termin załatwienia sprawy – 4,89
-
jakość wykonywanej usługi – 5,47
-
kultura obsługi klienta – 5,47
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
-
bardzo dobra – 14 osób - 74 % ankietowanych
-
dobra – 5 osób – 21 % ankietowanych
-
dostateczna – 1 osoba – 5 % ankietowanych
-
nieodpowiednia – 0
Pracownicy dniu 11 września 2023r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2015-2023
ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2015-2023
|
Średnia ocen na dany rok ( skala od 1 do 6) W latach 2020, 2021, 2022 z uwagi na pandemię nie przeprowadzano ocen
|
||||
2017
17 ankiet
|
2018
22 ankiety
|
2019
19 ankiet
|
2023 20 ankiet w tym 1 częściowo
|
||
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd:
|
|||||
1) dostępność informacji
|
3,35
Im mniejsza tym łatwiejsza
|
2,10
im mniejsza tym łatwiejsza
|
2,78
Im mniejsza tym łatwiejsza
|
5,15
Im większa tym łatwiej
|
|
2) estetyka i czytelność
|
4,25
|
5,00
|
5,42
|
5,45
|
|
3) zrozumiałość informacji
|
4,06
|
4,81
|
5,10
|
5,35
|
|
4) poprawność informacji, zakres zmian
|
4 osoby - wymaga poprawy bez podania zakresu, 11 osób - nie wymaga poprawy,
|
4 osoby - wymaga poprawy bez podania zakresu, 17 osób - nie wymaga poprawy,
|
16 osób - nie wymaga poprawy , 1 osoba wymaga bez podania zakresu, 2 ankiety bez oznaczenia
|
6 osób – nie wymaga poprawy, 14 osób wymaga poprawy, w tym 1 osoba wymaga w każdym zakresie
|
|
5) najbardziej dogodna forma przedstawienia informacji
|
forma ustna, tablica ogłoszeń, internet
|
forma ustna, tablica ogłoszeń, internet
|
forma ustna, tablica ogłoszeń, internet
|
Forma tradycyjna, internetowa, ustna
|
|
6) najczęstsze powody załatwianych spraw
|
Złożenie wniosku
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
|
Złożenie wniosku
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
|
Złożenie wniosku
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
|
Uzyskanie informacji
Złożenie podania
Odbiór dokumentów
|
|
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd:
|
|||||
1) czas pracy Urzędu
|
4,81
|
4,73
|
5,15
|
5,40
|
|
2) dostępność personelu
|
5,06
|
5,00
|
5,52
|
5,58
|
|
3) zrozumiałość formularzy
|
4,12
|
4,58
|
5,00
|
4,84
|
|
4) termin załatwienia sprawy
|
3,94
|
4,96
|
5,15
|
4,89
|
|
5) jakość wykonywanej usługi
|
4,53
|
4,69
|
5,47
|
5,47
|
|
6) kultura obsługi klienta
|
4,68
|
4,73
|
5,31
|
5,47
|
|
III. Ogólna ocena pracy Urzędu:
|
|||||
1) bardzo dobra
|
5 osób – 31 %
|
14 osób – 64 %
|
14 osób- 74 %
|
14 osób – 74 %
|
|
2) dobra
|
5 osoby – 31 %
|
5 osób – 23 %
|
5 osób - 26 %
|
4 osoby – 21 %
|
|
3) dostateczna
|
4 osoby - 25 %
|
1 osoba - 4 %
|
0
|
1 osoba – 5 %
|
|
4) nieodpowiednia
|
2 osoby - 13 %
|
2 osoby - 9 %
|
0
|
0
|
Pobierz dane XML ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2015-2023 Drukuj informację ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2015-2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-12 09:28:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-12 09:29:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-12 09:44:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 414 raz(y) |
Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2023r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
Badanie realizowane jest w kwietniu i maju każdego roku. Jego celem jest poznanie Państwa opinii na temat jakości usług świadczonych przez Urząd Miejski w Łęknicy. Przekazane nam informacje pomogą usprawnić pracę Urzędu i dostosować poziom świadczonych usług do Państwa wymagań i oczekiwań.
Niniejsza ankieta końcowa ma charakter anonimowy. Wypełnioną ankietę w wersji elektronicznej prosimy przesłać na adres mailowy: promocja(malpa)umleknica.pl
Ankiety są dostępne również w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Łęknicy na poszczególnych stanowiskach. Po wypełnieniu prosimy wrzucić do urny znajdującej się na parterze w Holu Urzędu Miejskiego
Dziękujemy za poświęcony czas i szczere udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety!
Badanie realizowane jest w kwietniu i maju każdego roku. Jego celem jest poznanie Państwa opinii na temat jakości usług świadczonych przez Urząd Miejski w Łęknicy. Przekazane nam informacje pomogą usprawnić pracę Urzędu i dostosować poziom świadczonych usług do Państwa wymagań i oczekiwań.
Niniejsza ankieta końcowa ma charakter anonimowy. Wypełnioną ankietę w wersji elektronicznej prosimy przesłać na adres mailowy: promocja(malpa)umleknica.pl
Ankiety są dostępne również w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Łęknicy na poszczególnych stanowiskach. Po wypełnieniu prosimy wrzucić do urny znajdującej się na parterze w Holu Urzędu Miejskiego
Dziękujemy za poświęcony czas i szczere udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety!
Załączniki
Pobierz dane XML Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2023r. Drukuj informację Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2023r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-04 11:08:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-04 11:18:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-04 11:43:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 539 raz(y) |
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2019r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
ANALIZA
oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2019r.
W kwietniu i maju 2019r. przeprowadzono badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu. Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 19 szt. ankiet- jednak nie wszystkie zawierały kompletne odpowiedzi. Ocena przedstawia się następująco:
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd –
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,78 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność – średnia ocen 5,42
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 5,10
4) 1 osoba uznała, że informacja wymaga poprawy bez wskazania zakresu, 16 osób uznało, że nie wymaga poprawy, 2 osoby nie wypełniły rubryki
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku, wyjaśnień.
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
-
czas pracy Urzędu – średnia ocen 5,15
-
dostępność personelu – średnia ocen 5,52
-
zrozumiałość formularzy – 5,00
-
termin załatwienia sprawy – 5,15
-
jakość wykonywanej usługi – 5,47
-
kultura obsługi klienta – 5,31
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
-
bardzo dobra – 14 osób - 74 % ankietowanych
-
dobra –5 osób – 26 % ankietowanych
-
dostateczna – 0
-
nieodpowiednia – o
Pracownicy dniu 25 czerwca 2019r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
Sporządził:
Marzena Brzezińska
Sekretarz Gminy
Burmistrz Łęknicy
/-/Piotr Kuliniak
Załączniki
Pobierz dane XML ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2019r. Drukuj informację ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2019r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-25 09:29:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-25 09:30:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2618 raz(y) |
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
W kwietniu i maju 2018r. przeprowadzono badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu. Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 22 szt. ankiet- jednak nie wszystkie zawierały kompletne odpowiedzi. Ocena przedstawia się następująco:
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd –
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,10 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność – średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 4,81
4) 4 osoby uznały, że informacja wymaga poprawy bez wskazania zakresu, 17 osób uznało, że nie wymaga poprawy,
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku, wyjaśnień.
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
1) czas pracy Urzędu – średnia ocen 4,73
2) dostępność personelu – średnia ocen 5,00
3) zrozumiałość formularzy – 4,58
4) termin załatwienia sprawy – 4,96
5) jakość wykonywanej usługi – 4,69
6) kultura obsługi klienta – 4,73
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
1) bardzo dobra – 14 osób - 64 % ankietowanych
2) dobra –5 osób – 23 % ankietowanych
3) dostateczna – 1 osoba - 4 % ankietowanych
4) nieodpowiednia – 2 osoby - 9 % ankietowanych
Pracownicy dniu 26 czerwca 2018r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
Sporządził: Burmistrz Łęknicy
Marzena Brzezińska /-/ Piotr Kuliniak
Sekretarz Gminy
Załączniki
Pobierz dane XML ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r. Drukuj informację ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2018r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-26 11:28:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-26 11:29:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3251 raz(y) |
Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2018
Akapit nr 1 - brak tytułu
Prosimy o wypełnienie ankiety do końca maja br.
Ankieta została wprowadzona poprzez:
ZARZĄDZENIE NR 12.2012 BURMISTRZA ŁĘKNICY z dnia 14 marca 2012r.
Ankieta została wprowadzona poprzez:
ZARZĄDZENIE NR 12.2012 BURMISTRZA ŁĘKNICY z dnia 14 marca 2012r.
Załączniki
Pobierz dane XML Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2018 Drukuj informację Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-03 14:06:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-03 14:08:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-03 14:09:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3319 raz(y) |
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2017r.
Załączniki
Pobierz dane XML ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2017r. Drukuj informację ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2017r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marzena Brzezińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Dżumyło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-26 14:51:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-26 14:53:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-07 08:39:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4032 raz(y) |
ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2014-2017
Załączniki
Pobierz dane XML ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2014-2017 Drukuj informację ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2014-2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marzena Brzezińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Dżumyło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-26 14:48:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-26 14:54:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-07 08:40:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4137 raz(y) |
Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2017
Akapit nr 1 - brak tytułu
Prosimy o wypełnienie ankiety do końca maja br.
Ankieta została wprowadzona poprzez:
aktywny formularz poniżej - dostępny pod tym adresem: https://docs.google.com/forms/d/1yKfRi3oyLdj6XIyFLlR9_4qfddud3XgsKUt5yBjKKd8/viewform
Pobierz dane XML Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2017 Drukuj informację Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-04-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-04-19 07:43:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-04-19 08:00:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-04-19 08:00:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4152 raz(y) |
Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2016r.
Załączniki
Pobierz dane XML Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2016r. Drukuj informację Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2016r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Perczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-06-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-06-28 11:39:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-06-28 11:43:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4977 raz(y) |