ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Dotacje

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Refundacja podatku VAT dla odbiorców paliw gazowych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Odbiorcy paliw gazowych uprawnieni do refundacji podatku VAT
Dodatek przysługuje odbiorcy paliw gazowych w gospodarstwie domowym, o którym mowa w art. 62b ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy - Prawo energetyczne, jeśli:
1) wykorzystuje jako główne źródło ogrzewania gospodarstwa domowego urządzenia grzewcze zasilane paliwami gazowymi, o których mowa w art. 3 pkt 3a ustawy - Prawo energetyczne, wpisany lub zgłoszony do centralnej ewidencji emisyjności budynków,
2) jest osobą w gospodarstwie domowym jednoosobowym, w którym wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 615, 1265 i 2140) nie przekracza kwoty 2100 zł, lub osobą w gospodarstwie domowym wieloosobowym, w którym wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych nie przekracza kwoty 1500 zł na osobę.
 
Wysokość refundacji
Refundacja przysługuje w kwocie odpowiadającej podatkowi VAT wynikającej z opłaconej faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
 
Wniosek o refundację podatku VAT
Odbiorcy paliw gazowych, składają wniosek o refundację podatku VAT na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej Burmistrzowi Łęknicy, nie później niż do dnia 29 lutego 2024 r., lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych.
 
Załączniki do wniosku o refundację podatku VAT
Do wniosku o refundację podatku VAT odbiorca paliw gazowych, załącza fakturę dokumentującą dostarczenie paliw gazowych do tego odbiorcy przez to przedsiębiorstwo energetyczne obejmującą okres dotyczący wniosku oraz dowód uiszczenia zapłaty za tę fakturę.
 
Link do wniosku o refundację VAT

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Perczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-08 09:10:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Perczyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-08 09:10:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Perczyński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-08 09:13:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
764 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dodatek elektryczny

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Dodatek elektryczny przysługuje odbiorcy energii elektrycznej w gospodarstwie domowym w rozumieniu art. 3 pkt 13b ustawy - Prawo energetyczne, w przypadku gdy główne źródło ogrzewania gospodarstwa domowego jest zasilane energią elektryczną, i źródło to zostało zgłoszone lub wpisane do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576 i 1967), do dnia 11 sierpnia 2022 r., albo po tym dniu - w przypadku głównych źródeł ogrzewania zgłoszonych lub wpisanych po raz pierwszy do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o których mowa w art. 27g ust. 1 tej ustawy, albo w przypadku głównych źródeł ustalonych w toku wywiadu środowiskowego.
 
Wobec tego warunki podstawowe to:
-  złożenie wniosku w terminie od 1 grudnia 2022 do 1 lutego 2023 r.,
- energia elektryczna zasila główne źródło ogrzewania,
- wpis głównego elektrycznego źródła do CEEB,
- źródła mogą być różne, np.: elektryczne kotły c.o., maty grzewcze, promienniki, grzejniki punktowe, klimatyzatory, pompy ciepła itp., jednak muszą to być główne źródła ogrzewania w lokalu/budynku wnioskodawcy.
 
Wysokość dodatku to:
- w przypadku zużycia w 2021 r. energii elektrycznej do 5 MWh – 1 000 zł,
- w przypadku zużycia w 2021 r. energii elektrycznej powyżej 5 MWh – 1 500 zł,
- dodatek jest jednorazowy.
 
Podstawowe sytuacje, w których nie przysługuje dodatek?:
- jeśli wnioskodawca użytkuje mikroinstalację fotowoltaiczną przyłączoną do sieci energetycznej przed 1 kwietnia 2022 r. (rozliczenie na „starych” zasadach),
- jeśli wnioskodawcy przyznano wcześniej dodatek węglowy lub do innych źródeł ciepła (pellet z biomasy, olej, gaz),
- jeśli wywiad środowiskowy nie potwierdzi użytkowania głównego źródła ogrzewania zasilanego energią elektryczną (dotyczy sytuacji, gdy wnioskodawca nie dokonał wpisu głównego elektrycznego źródła do CEEB).
 
Wzór wniosku - nowy wzór (obowiązkuje od 17.01.2023 r.):
 
 
Do wniosku należy załączyć:
- kopię faktury (lub innego odpowiedniego dokumentu), potwierdzającej zużycie energii elektrycznej w 2021 r. (należy potwierdzić zgodność kopii z oryginałem podpisem wnioskodawcy);
- kopię umowy sprzedaży energii elektrycznej (należy potwierdzić zgodność kopii z oryginałem podpisem wnioskodawcy).
 
Podstawa prawna: ustawa z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2127).
Prowadzący sprawę: Marcin Perczyński, tel. 68 362 47 18

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Perczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-28 12:43:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Perczyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-28 12:43:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Perczyński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-19 09:33:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
948 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dodatek dla gospodarstw domowych [dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju]

Informacje:

Ile wynosi dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju?
Dodatek dla gospodarstwa domowego wynosi:
  1. 3000 zł – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł na paliwo stałe zasilany peletem drzewnym lub innym rodzajem biomasy, z wyłączeniem drewna kawałkowego;
  2. 1000 zł – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia albo piec kaflowy, zasilane drewnem kawałkowym;
  3. 500 zł – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł gazowy zasilany skroplonym gazem LPG;
  4. 2000 zł – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł olejowy.
Dopłata wynosi więc:
  1. 3000 zł do pelletu
  2. 1000 zł do drewna kawałkowego
  3. 500 zł do gazu LPG
  4. 2000 zł do oleju opałowego.
Gdzie składa się wniosek o dopłaty do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju?
Wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych składa się w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej ten wniosek.
 
Jeśli nie możesz złożyć wniosku osobiście - można pobrać wzór wniosku, wypełnić elektronicznie, następnie podpisać profilem zaufanym (EPUAP podpis dokument) > następnie zalogować się na epuap swoim profilem zaufanym (np. za pośrednictwem banku) > wysłać podpisany wzór wniosku poprzez pismo ogólne (załączyć podpisany plik z wnioskiem na adres skrzynki epuap urzędu gminy) (instrukcja)
 
Kto może otrzymać dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju?
Dodatek dla gospodarstw domowych przysługuje osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy głównym źródłem ciepła gospodarstwa domowego jest:
  1. kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia albo piec kaflowy na paliwo stałe, zasilane peletem drzewnym, drewnem kawałkowym lub innym rodzajem biomasy albo
  2. kocioł gazowy zasilany skroplonym gazem LPG, albo
  3. kocioł olejowy
– zgłoszone lub wpisane do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576 i …), do dnia 11 sierpnia 2022 r., albo po tym dniu – w przypadku głównych źródeł ogrzewania zgłoszonych lub wpisanych po raz pierwszy do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o których mowa w art. 27g ust. 1 tej ustawy.
 
Dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju – dane osobowe we wniosku
We wniosku trzeba będzie podać m.in. dane wnioskodawcy i jego gospodarstwa domowego. Chodzi o imię i nazwisko, numer PESEL, serię i numer dowodu stwierdzającego tożsamość (jeśli brak nr PESEL), adres zamieszkania itp.
 
Czy można otrzymać dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju na konto?
Wypełniając wniosek o wypłatę dodatku trzeba będzie też podać numer rachunku bankowego, na który zostanie przelana odpowiednia kwota - w zależności od rodzaju stosowanego źródła ciepła i opału.
 
 
 
Jakie gospodarstwo domowe we wniosku o dopłatę do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju?
We wniosku trzeba będzie również poinformować, czy gospodarstwo domowe jest jednoosobowe, czy wieloosobowe. W przypadku gospodarstwa wieloosobowego trzeba będzie podać dane osób wchodzących w skąd tego gospodarstwa.
 
Na jakie źródło ciepła przysługuje dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju?
Właściciele gospodarstw będą musieli również wskazać we wniosku rodzaj wykorzystywanego źródła ciepła w domu. Czy jest to: kocioł na paliwo stałe; kominek; koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia, piec kaflowy na paliwo stałe, kocioł gazowy zasilany skroplonym gazem LPG; kocioł olejowy.
 
Co to jest gaz LPG?
We wniosku znajduje się adnotacja, że za gaz skroplony LPG uważa się mieszaninę gazów: propanu i butanu. "Możliwość uzyskania dodatku dla gazu skroplonego obejmuje wyłącznie gaz ze zbiornika gazu skroplonego LPG używanego dla celów grzewczych w kotle gazowym zasilanym tym gazem. Dodatkiem nie są objęte w szczególności: gaz ziemny dystrybuowany siecią gazową (tzw. gaz sieciowy) oraz gaz LPG z tzw. butli gazowej" - zaznaczono.
 
Czy muszę mieć wpis do CEEB?
dodatki energetyczne mogą ubiegać się też właściciele gospodarstw, którzy zgłosili bądź już mają wpis do centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB).
 
Co to znaczy gospodarstwo domowe?
Przez gospodarstwo domowe, o którym mowa w ust. 1, rozumie się:
  1. osobę fizyczną samotnie zamieszkującą i gospodarującą (gospodarstwo domowe jednoosobowe) albo
  2. osobę fizyczną oraz osoby z nią spokrewnione lub niespokrewnione pozostające w faktycznym związku, wspólnie z nią zamieszkujące i gospodarujące (gospodarstwo domowe wieloosobowe).
Kto otrzyma dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju?
Dodatek dla gospodarstw domowych wypłaca się na wniosek osoby reprezentującej gospodarstwo domowe.
Dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju a kilka gospodarstw domowych
W przypadku gdy pod jednym adresem miejsca zamieszkania zamieszkuje więcej niż jedno gospodarstwo domowe, jeden dodatek dla gospodarstw domowych przysługuje dla wszystkich gospodarstw domowych zamieszkujących pod tym adresem.
W przypadku gdy wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych złożono dla więcej niż jednego gospodarstwa domowego mających ten sam adres miejsca zamieszkania, to dodatek ten jest przyznawany wnioskodawcy, który złożył wniosek jako pierwszy. Pozostałe wnioski pozostawia się bez rozpoznania.
 
Kilka wniosków spod jednego adresu  
W przypadku gdy wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych złożyła więcej niż jedna osoba z danego gospodarstwa domowego wieloosobowego, dodatek ten jest przyznawany wnioskodawcy, który złożył taki wniosek jako pierwszy.
Czy można złożyć wniosek o dopłatę do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju elektronicznie, online przez ePAUP?
Tak, można złożyć wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Możliwe jest więc złożenie wniosku zarówno po opatrzeniu go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym (w przypadku wniosku wysłanego np. listem poleconym).
 
Jak gmina weryfikuje wniosek?
Wójt, burmistrz albo prezydent miasta dokonuje weryfikacji wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych, w szczególności w zakresie zgłoszenia lub wpisania głównego źródła ciepła do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
Dokonując weryfikacji wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych, wójt, burmistrz albo prezydent miasta bierze pod uwagę w szczególności:
  1. informacje wynikające z deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, o której mowa w art. 6m ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297, 1549 i 1768);
  2. informacje uzyskane w związku z postępowaniem o przyznanie:
  • świadczeń rodzinnych oraz dodatków do zasiłku rodzinnego, o których mowa odpowiednio w art. 2 i art. 8 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 615 i 1265),
  • świadczenia wychowawczego, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1577),
  • dodatku osłonowego, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1, 202 i 1692),
  • dodatku mieszkaniowego, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2021 oraz z 2022 r. poz. 1561);

    3. dane zgromadzone w rejestrze PESEL oraz rejestrze mieszkańców, o których mowa odpowiednio w art. 6 ust. 1 i art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191).
Jeżeli podczas weryfikacji wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych wystąpią wątpliwości dotyczące gospodarstwa domowego wnioskodawcy, wójt, burmistrz albo prezydent miasta może przeprowadzić wywiad środowiskowy, który ma na celu ustalenie faktycznego stanu danego gospodarstwa domowego, odnośnie samotnego zamieszkiwania w przypadku jednoosobowych gospodarstw domowych oraz wspólnie stale zamieszkujących i gospodarujących z wnioskodawcą w przypadku gospodarstw domowych wieloosobowych..
 
Wywiad środowiskowy
Wywiad środowiskowy przeprowadza się w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.
W toku wywiadu środowiskowego ustala się czy stan faktyczny danego gospodarstwa domowego jest zgodny z informacjami podanymi we wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych.
Niewyrażenie zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego, stanowi podstawę do odmowy przyznania dodatku dla gospodarstw domowych.
 
Dodatek bez decyzji
Przyznanie przez wójta, burmistrza albo prezydenta miasta dodatku dla gospodarstw domowych nie wymaga wydania decyzji. Odmowa przyznania dodatku dla gospodarstw domowych, uchylenie oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku wymagają wydania decyzji.
 
Skąd się dowiem, że otrzymałem dodatek do pelletu, gazu LPG, drewna, oleju?
Otrzymasz emaila.
Wójt, burmistrz albo prezydent miasta przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku dla gospodarstw domowych na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku. W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku, wójt, burmistrz albo prezydent miasta, odbierając ten wniosek od wnioskodawcy, informuje go o możliwości bezpośredniego odebrania od tego organu informacji o przyznaniu dodatku.
WAŻNE! Nieodebranie informacji o przyznaniu dodatku dla gospodarstw domowych nie wstrzymuje wypłaty tego dodatku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dawid
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-29 09:41:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Konto administr. Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-29 10:10:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Konto administr. Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-29 10:10:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2154 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dofinansowanie z budżetu gminy Łęknica zadań z zakresu ochrony środowiska w budynkach lub lokalach mieszkalnych na terenie gminy Łęknica

Akapit nr 1 - brak tytułu

30 listopada 2023 r. Rada Miejska w Łęknicy podjęła uchwałę w sprawie zasad udzielania dotacji celowych z budżetu gminy Łęknica na dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska w budynkach lub lokalach mieszkalnych na terenie gminy Łęknica.
Na podstawie tej uchwały mieszkańcy właściciele, współwłaściciele budynku jednorodzinnego lub najemcy, właściciele lub współwłaściciele lokalu mieszkalnego oraz wspólnoty mieszkaniowe mogą uzyskać dotację z budżetu gminy na realizację następujących zadań:
Typ A - polegających na wymianie istniejącego starego systemu ogrzewania, przy czym za nowy system ogrzewania uznaje się:
1) system wykorzystujący kocioł gazowy wraz wewnętrzną i zewnętrzną instalacją gazową oraz przyłączem;
2) system wykorzystujący kocioł olejowy;
3) system wykorzystujący kocioł elektryczny;
4) ogrzewanie elektryczne;
5) system wykorzystujący kocioł na biomasę (pellet drzewny) spełniający wymagania emisyjności zanieczyszczeń minimum 5 klasy według normy przenoszącej normę europejską EN 303-5;
6) pompę ciepła typu powietrze-woda lub gruntową pompę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania, o podwyższonej klasie efektywności energetycznej (minimum A++).
Typ B - polegających na rozbudowie istniejącego systemu ogrzewania poprzez:
1) zakup i montaż kolektora słonecznego do podgrzewu wody użytkowej wraz z armaturą towarzyszącą, w tym z zasobnikiem wody użytkowej;
2) zakup i montaż pompy ciepła typu powietrze-woda ze zintegrowanym lub odrębnym zasobnikiem wody użytkowej, o podwyższonej klasie efektywności energetycznej (minimum A++), wraz z armaturą towarzyszącą;
3) zakup i montaż magazynu ciepła, to jest: zasobnik wody użytkowej zasilany przez pompę ciepła lub kocioł elektryczny, bufor ciepła zasilany przez pompę ciepła lub kocioł elektryczny, bufor ciepła wraz z zasobnikiem wody użytkowej stanowiące jedno kompletne urządzenie, o minimalnej pojemności magazynu ciepła 20 dm3;
4) zakup i montaż urządzeń i systemów wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła poprzez rekuperację z powietrza wywiewanego.
Typ C -polegających na montażu lub rozbudowie instalacji fotowoltaicznych:
1) zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o zainstalowanej mocy elektrycznej od 2 kW do 10 kW;
2) zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o zainstalowanej mocy elektrycznej od 2 kW do 10 kW wraz z zakupem i montażem magazynu energii o pojemności co najmniej 2 kWh;
3) rozbudowę istniejącej instalacji fotowoltaicznej polegającą na zakupie i montażu magazynu energii elektrycznej o pojemności co najmniej 2 kWh.
Dotacji udziela się na wniosek, który może być składany od 1 stycznia do 30 września danego roku.
Wnioskodawca może wnioskować łącznie o wszystkie typy zadań (A, B lub C) lub odrębnie. Warunkiem uzyskania odrębnie dotacji na zadanie typu B i C jest posiadanie ekologicznego źródła ogrzewania.
Wysokość i pozostałe warunki uzyskania dotacji określa uchwała.
Wnioski należy składać do Urzędu Miejskiego w Łęknicy, ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica.
Informacje o dotacjach można uzyskać pod numerami telefonów: 68 362 47 18, 68 362 47 08, 68 362 47 09  lub osobiście w Urzędzie: pok. 207 i 206.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Perczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-22 14:40:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-22 14:41:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Perczyński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-27 14:54:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1476 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »