Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Pomoc dla Ukrainy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Drodzy mieszkańcy Łęknicy
W związku z zaistniałą sytuacją na Ukrainie niezbędna jest pomoc dla naszych wschodnich sąsiadów.
Do Miejskiego Ośrodka Kultury w Łęknicy można dostarczać w godz. od 12:00 do 20:00 (codziennie) produkty i środki, które mogą być przekazane potrzebującym na Ukrainie (w tym oczekującym przed przejściami granicznym).
Lista potrzebnych rzeczy:
Odzież i okrycie:
- Koce zwykłe i termiczne
- Śpiwory
- Podkładki pod materac do spania z wodoodpornej folii aluminiowej
- Materace
- Ubrania nowe
- Płaszcze przeciwdeszczowe
Środki higieny i czystości:
- Płyny do kąpieli/pod prysznic/mydło
- Dezodoranty
- Pasta do zębów
- Szczoteczki do zębów
- Grzebienie
- Bielizna damska, męska, dziecięca
- Podpaski
- Pampersy
- Pieluchy dla dorosłych
- Papier toaletowy i ręczniki papierowe
- Ręczniki (w tym z mikrofibry)
- Worki na śmieci
- Środki dezyfekujące/alkohol do dezynfekcji
- Maski filtrujące lub jednorazowe
Żywność:
- woda
- żywność do szybkiego przygotowania (instant)
- batony (w tym energetyczne),
- bakalie, orzechy,
- konserwy,
- makarony, płatki zbożowe do szybkiego przygotowania
- narzędzia kuchenne jednorazowego lub wielokrotnego użytku: talerz głęboki, łyżka, widelec, nóż, szkło (silikon spożywczy lub plastik)
Inne:
- Zapałki
- Baterie, powerbanki
- Oświetlenie, w tym latarki
- Świece
- Zestawy pierwszej pomocy
Podstawowe środki medyczne (witaminy, środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, leki na kaszel i przeziębienie)
Czego nie wysyłamy w ramach pomocy humanitarnej?
Czego nie wysyłamy w ramach pomocy humanitarnej?
UWAGA: produkty z poniższej listy nie będą przyjmowane! Jeżeli chcesz przekazać coś z poniższej listy
- Broń palna (w tym gazowa, hukowa itp.)
- Broń biała
- Hełmy, elementy opancerzenia, umundurowania
- Inny sprzęt militarny i paramilitarny
- Produkty, których wywóz z terytorium RP wymaga koncesji lub zezwolenia
- Inne produkty, które nie stanowią pomocy humanitarnej.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-28 11:12:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-28 11:12:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2795 raz(y) |
WYKAZ URZĘDOWYCH LEKARZY WETERYNARII, WYZNACZONYCH I UPOWAŻNIONYCH DO BADANIA MIĘSA ZWIERZĄT PODDANYCH UBOJOWI W GOSPODARSTWIE ORAZ MIĘSA ODSTRZELONYCH ZWIERZĄT ŁOWNYCH, PRZEZNACZONEGO NA UŻYTEK WŁASNY, NA OBSZARZE DZIAŁANIA POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W ŻARACH Z SIEDZIBĄ W LUBSKU W 2022r.
Załączniki
Pobierz dane XML WYKAZ URZĘDOWYCH LEKARZY WETERYNARII, WYZNACZONYCH I UPOWAŻNIONYCH DO BADANIA MIĘSA ZWIERZĄT PODDANYCH UBOJOWI W GOSPODARSTWIE ORAZ MIĘSA ODSTRZELONYCH ZWIERZĄT ŁOWNYCH, PRZEZNACZONEGO NA UŻYTEK WŁASNY, NA OBSZARZE DZIAŁANIA POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W ŻARACH Z SIEDZIBĄ W LUBSKU W 2022r. Drukuj informację WYKAZ URZĘDOWYCH LEKARZY WETERYNARII, WYZNACZONYCH I UPOWAŻNIONYCH DO BADANIA MIĘSA ZWIERZĄT PODDANYCH UBOJOWI W GOSPODARSTWIE ORAZ MIĘSA ODSTRZELONYCH ZWIERZĄT ŁOWNYCH, PRZEZNACZONEGO NA UŻYTEK WŁASNY, NA OBSZARZE DZIAŁANIA POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W ŻARACH Z SIEDZIBĄ W LUBSKU W 2022r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Nicpoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-23 10:28:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Nicpoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-23 10:29:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Nicpoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2435 raz(y) |
Informacja o możliwych utrudnieniach w ruchu drogowym.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
informujemy o możliwych utrudnieniach w ruchu drogowym ze względu na wielonarodowe ćwiczenia SABER STRIKE 2022 (Sbs22):
od wtorku, 15 lutego, na drogach niemal całego kraju, będzie odbywał się ruch kolumn pojazdów wojskowych w związku z przygotowanymi do wielonarodowego ćwiczenia Saber Strike 2022 (SbS22), które odbędą się zgodnie z tegorocznym programem szkolenia Sił Zbrojnych RP.
W ramach przygotowań do ćwiczeń, od 15 lutego do końca marca 2022 br., po drogach województw: lubuskiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, mazowieckiego, podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego, będzie się odbywał ruch kolumn pojazdów wojskowych. Pojazdy wojskowe będzie można spotkać m.in. na autostradach A1, A2 i A4, drogach ekspresowych S8 i S61 oraz DK16, DK18 i D
Apelujemy do kierowców o zachowanie szczególnej ostrożności !!!
Pobierz dane XML Informacja o możliwych utrudnieniach w ruchu drogowym. Drukuj informację Informacja o możliwych utrudnieniach w ruchu drogowym.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Nicpoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-16 13:59:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Nicpoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-16 13:59:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Nicpoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2491 raz(y) |
Ostrzeżenie meteorologiczne.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uwaga bardzo silny wiatr!! Od godz. 01:00 dnia 17.02.2022 do godz. 16:00 dnia 17.02.2022 prognozuje się wystąpienie bardzo silnego wiatru o średniej prędkości od 40 km/h do 50 km/h, w porywach do 120 km/h,. Nad ranem lokalnie możliwe burze i opady krupy śnieżnej. Prosimy o zachowanie ostrożności i zabezpieczenie wolno stojących rzeczy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Nicpoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-16 13:55:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Nicpoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-16 13:56:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Nicpoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2499 raz(y) |
Nabór wniosków o powołanie na rzeczoznawcę w sprawie szacowania wartości zwierząt.
Akapit nr 1 - brak tytułu
W związku z pismem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Żarach z siedzibą w Lubsku w sprawie powołania rzeczoznawców do szacowania wartości rynkowej zwierząt oraz produktów pochodzenia zwierzęcego, jaj wylęgowych, pasz i sprzętu, które nie mogą być poddane odkażaniu przy zwalczaniu chorób zakażonych zwierząt informuję, że chętne osoby zamieszkałe na terenie miasta Łęknica mogą wnioskować o powołanie na rzeczoznawcę.
Kandydaci muszą spełniać wymagania, określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 lipca 2009 roku w sprawie rzeczoznawców wyznaczonych przez powiatowego lekarza weterynarii do przeprowadzenia szacowania (Dz.U. z 2009 r., Nr 142, poz. 1161). Zainteresowane osoby proszone są o złożenie wniosku o powołanie na rzeczoznawcę w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęknicy (ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica) w terminie do dnia 28 lutego 2022 roku. Z wnioskiem mogą wystąpić również: sołtys, izba rolnicza, związek zawodowy rolników oraz inne podmioty, o których mowa w Rozporządzeniu.
Załączniki
Pobierz dane XML Nabór wniosków o powołanie na rzeczoznawcę w sprawie szacowania wartości zwierząt. Drukuj informację Nabór wniosków o powołanie na rzeczoznawcę w sprawie szacowania wartości zwierząt.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Nicpoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-14 13:00:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Nicpoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-14 13:05:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Nicpoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-02-14 13:05:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2557 raz(y) |
Zarządzenie BURMISTRZA ŁĘKNICY z dnia 24 stycznia 2022 r. w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Łęknicy na czas trwania pandemii
Informacja
Wprowadza się zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Łęknicy, wynikające z zasad prewencji związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa (SARS CoV-2 ), zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022r zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.:
1) wstrzymuje się przyjmowanie interesantów od dnia 25 stycznia 2022r. do 28 lutego 2022r. – pracownicy wykonują pracę zdalną, kasa Urzędu nieczynna.
2) ogranicza się obsługę interesantów wyłącznie do spraw wynikających z osobistego stawiennictwa:
- sprawy związane z rejestracją stanu cywilnego po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym,
- sprawy związane z dowodami osobistymi po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym,
nr telefonów 68 36 24 719, 68 36 24 723.
3) pozostałe sprawy załatwiane są w sposób ograniczający kontakt bezpośredni:
- poprzez korzystanie z usług elektronicznych e-PUAP,
- korzystanie z drogi korespondencyjnej za pośrednictwem operatora pocztowego,
- telefonicznie,
- mailowo.
Zarządzenie Burmistrza Łęknicy w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest gmina Łęknica
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Zarządzenie Burmistrza Łęknicy w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest gmina Łęknica Drukuj informację Zarządzenie Burmistrza Łęknicy w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest gmina Łęknica
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marlena |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-17 14:42:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-17 14:42:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-31 08:18:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2376 raz(y) |
Zarządzenie Burmistrza Łęknicy w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Łęknica
Pobierz dane XML Zarządzenie Burmistrza Łęknicy w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Łęknica Drukuj informację Zarządzenie Burmistrza Łęknicy w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Łęknica
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marlena |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-17 14:40:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-17 14:42:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-31 08:18:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2314 raz(y) |
OGŁOSZENIE Burmistrza Łęknicy - rekrutacja do szkoły podstawowej i przedszkola w 2022r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE Burmistrza Łęknicy z dnia 17 stycznia 2022r.
Na podstawie art. 154 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021r. poz. 1087 z późn. zm.), zgodnie z Uchwałą Nr XXX.174.2017 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 3 marca 2017r. w sprawie określenia kryteriów naboru i odpowiadającej im punktacji do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których gmina Łęknica jest organem prowadzącym, do postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkół oraz
Uchwałą Nr XXX.173.2017 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 3 marca 2017r. sprawie określenia kryteriów drugiego etapu rekrutacji wraz z liczbą punktów w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznego przedszkola prowadzonego przez gminę Łęknica podaje się do publicznej wiadomości kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów, a także liczbę punktów możliwą do uzyskania za poszczególne kryteria w roku szkolnym 2022/2023:
Uchwałą Nr XXX.173.2017 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 3 marca 2017r. sprawie określenia kryteriów drugiego etapu rekrutacji wraz z liczbą punktów w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznego przedszkola prowadzonego przez gminę Łęknica podaje się do publicznej wiadomości kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów, a także liczbę punktów możliwą do uzyskania za poszczególne kryteria w roku szkolnym 2022/2023:
1. Do klas pierwszych publicznej szkoły podstawowej prowadzonej przez gminę Łęknica, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły podstawowej w przypadku, gdy szkoła dysponuje wolnymi miejscami:
a) w danej szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo kandydata - 5 pkt - potwierdza dyrektor szkoły na podstawie dokumentacji będącej w posiadaniu w danej szkole,
b) kandydat uczęszczał do oddziału przedszkolnego w danej szkole - 5 pkt - potwierdza dyrektor szkoły na podstawie dokumentacji będącej w posiadaniu w danej szkole,
c) przynajmniej jedno z rodziców (opiekunów prawnych) kandydata jest zatrudnione lub prowadzi działalność gospodarczą w gminie Łęknica - 5 pkt - zaświadczenie o zatrudnieniu na terenie gminy Łęknica lub wydruk z CEIDG o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie gminy Łęknica.
2. Do Przedszkola - drugi etap rekrutacji:
a) pozostawanie obojga rodziców/opiekunów prawnych dziecka albo rodzica samotnie wychowującego w zatrudnieniu lub prowadzenie przez nich działalności gospodarczej - 100 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów),
b) pozostawanie jednego z rodziców/ opiekunów prawnych dziecka w zatrudnieniu lub prowadzenie przez niego działalności gospodarczej - 50 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów),
c) posiadanie rodzeństwa, które będzie kontynuowało edukację przedszkolną w danym przedszkolu - 10 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów),
d) deklarowany pobyt dziecka powyżej 5 godzin dziennie - 50 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów). Burmistrz Łęknicy
/-/Piotr Kuliniak
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE Burmistrza Łęknicy - rekrutacja do szkoły podstawowej i przedszkola w 2022r. Drukuj informację OGŁOSZENIE Burmistrza Łęknicy - rekrutacja do szkoły podstawowej i przedszkola w 2022r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-17 14:36:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-17 14:36:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-31 08:11:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2364 raz(y) |
Zmiany w obsłudze rejestru CEIDG
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZMIANY W OBSŁUDZE REJESTRU CEIDG
Zgodnie z informacją Ministerstwa Rozwoju i Technologii, od poniedziałku 13 grudnia następują zmiany w obsłudze Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
W związku z tymi zmianami do 10 grudnia 2021 r. do godziny 17:00, wszystkie wnioski o statusie anonimowe, robocze, niezrealizowane zostaną usunięte. Przedsiębiorcy, którzy po 13 grudnia 2021 r. zgłoszą się do urzędu z numerem wniosku roboczego wygenerowanego według starej wersji formularza, nie odnajdą go w systemie. Natomiast wnioski anonimowe i robocze, wygenerowane według nowej wersji formularza i składane w systemie od 13 grudnia 2021 r. będą przetwarzane poprawnie
Od 13 grudnia br. usługi dla przedsiębiorców będą dostępne w portalu Biznes.gov.pl. W związku z powyższym nie będzie już możliwe wypełnianie przez przedsiębiorcę np. formularza wniosku CEIDG-1, gdyż zostanie on zastąpiony intuicyjnym kreatorem – usługą online.
Co się zmieni?
- Sposób obsługi przedsiębiorców w CEIDG,
- Przeniesienie usług elektronicznych dla przedsiębiorców, tj. usługi założenia działalności gospodarczej, zmiany danych, zawieszenia, wznowienia i zamknięcia działalności gospodarczej ze strony ceidg.gov.pl na serwis Biznes.gov.pl,
- Wprowadzenie nowych wzorów formularzy, instrukcji oraz zaświadczeń:
a. Nowy formularz wniosku CEIDG-1 z instrukcją https://akademia.biznes.gov.pl/images/CEIDG-1_v1.0_2.11.2021.pdf
b. Formularze załączników CEIDG (MW, RD, RB, POPR, PN, SC, ZS),
c. Zaświadczenia i wydruki z CEIDG. - Nie zmieni się natomiast sposób obsługi wniosków przez urzędników. Nadal przedsiębiorcy mogą korzystać z pomocy urzędników.
Biznes.gov.pl to serwis informacyjno – usługowy przeznaczony dla osób zamierzających rozpocząć i prowadzących działalność gospodarczą. Celem portalu jest pomoc w realizacji spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności oraz uproszczenie formalności niezbędnych do założenia i prowadzenia firmy.
Główne trzy filary portalu to:
- usługi, które pomagają przedsiębiorcom realizować sprawy przez internet;
- aktualne treści o obowiązujących przepisach prawa, wymaganych procedurach i formalnościach związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce oraz Unii Europejskiej;
- Centrum Pomocy Przedsiębiorcy, czyli eksperci którzy odpowiadają na pytania dotyczące prowadzenia firmy.
Więcej informacji pod adresem https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03155.
Pobierz dane XML Zmiany w obsłudze rejestru CEIDG Drukuj informację Zmiany w obsłudze rejestru CEIDG
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-12-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Nicpoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-12-09 08:58:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Nicpoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-12-09 08:58:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Nicpoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3007 raz(y) |