ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Głośna próba syren alarmowych

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 27 marca br. w godzinach 12.00 - 12.30 zostanie przeprowadzona głośna próba syren alarmowych.
Zostanie nadany komunikat:
- ogłoszenie alarmu - modulowany dźwięk syreny trwający 3 min.
- odwołanie alarmu - ciągły dźwięk syreny, trwający 3 min.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-03-26 10:37:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-03-26 10:37:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
29 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sesja Rady Miejskiej w Łęknicy - 28 marca 2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zaproszenie
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.1465 z późn.zm.) oraz §26 ust.1 Statutu Gminy Łęknica, zapraszam na  XI  sesję Rady Miejskiej w Łęknicy, która odbędzie się w piątek 28 marca 2025r. o godz.9.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
 
Porządek obrad sesji:
1.Otwarcie sesji.
2.Sprawdzenie obecności.
3.Informacja o działalności Burmistrza:
a) pytania radnych dotyczące ww. informacji.
  4.  Przedłożenie pisemnych interpelacji i zapytań radnych.
  5.   Informacja o treści udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok Gminy Łęknica.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany  Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łęknica na   lata 2025-2039.
 8.   Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Żarskiemu na dofinansowanie organizacji publicznego transportu zbiorowego w 2025 roku na terenie Powiatu Żarskiego.
 9.   Podjęcie uchwały w sprawie oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
10.Podjęcie uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Łęknica w 2025 roku.
11.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Łęknicy.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim skargi na uchwałę Nr X.66.2025 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 28 lutego 2025r. w sprawie odmowy wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radną.
13.Przyjęcie sprawozdania za 2024 rok z realizacji Programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028  w Gminie Łęknica.
14. Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Łęknica za 2024 rok. 
15.Przyjęcie sprawozdania z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęknicy za 2024 rok oraz przedstawienie potrzeb w zakresie pomocy  społecznej
16.Przyjęcie sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Łęknicy w odniesieniu do zadań wykonanych w 2024 roku.
17. Przyjęcie sprawozdania z działalności Miejskiego Zakładu Komunalnego w Łęknicy w odniesieniu do zadań wykonanych w 2024 roku. 
18.Przyjęcie sprawozdania z działalności Centrum Kulturalno-Edukacyjnego Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy   w odniesieniu do zadań wykonanych w 2024 roku.
19.Przyjęcie sprawozdania z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych za 2024 rok.
20.Przyjęcie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Łęknica z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalności pożytku publicznego w zakresie realizacji zadań publicznych za 2024 rok.
21.Przyjęcie sprawozdania z realizacji programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt za 2024 rok.
22.Informacja jednostek organizacyjnych Gminy Łęknica dotycząca wykorzystania dodatkowych środków finansowych przyznanych przez   Radę Miejską w 2024 roku
23.Informacja z realizacji Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży za 2024 rok.
24.Sprawy różne.
25.Przyjęcie protokołu z  X sesji.
26.  Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady
Henryk Klapa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-03-24 14:19:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-03-24 14:19:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
54 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Terminy posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w Łęknicy 03.2025

Terminy posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w Łęknicy:

Komisja Rewizyjna, posiedzenie odbędzie się 24 marca 2025r. o godz. 15.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy. 
Komisja Budżetu, Gospodarowania Mieniem Komunalnym, Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Komunalnej i Rolnictwa posiedzenie odbędzie się 26 marca o godz. 9:00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Komisja Kultury, Oświaty, Zdrowia i Pomocy Społecznej oraz Porządku Publicznego, posiedzenie odbędzie się w dniu 24 marca 2025r. o godz. 15.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy. 
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, posiedzenie odbędzie się w dniu 24 marca 2025r. o godz. 14.30 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-03-24 14:17:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-03-24 14:17:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
49 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie nr 78.2025 Burmistrza Łęknicy w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do najmu w drodze bezprzetargowej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 78.2025
Burmistrza Łęknicy
z dnia 7 marca 2025 r.
 
w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości  przeznaczonych do najmu w drodze bezprzetargowej
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm.), art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst. jedn. Dz.U. z 2024r. poz. 1145 z późn.zm.), oraz Uchwały Nr XXIII/121/2005 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 10 lutego 2005r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność gminy Łęknica o statusie miejskim (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego  Nr 20 z 29 kwietnia 2005r., poz. 405 z późn.zm. ) zarządza się, co następuje:
§ 1. Przeznacza się do najmu w drodze bezprzetargowej nieruchomości zabudowane i niezabudowane wymienione w wykazie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykaz, o którym mowa w § 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Łęknicy oraz publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w okresie od 07.03.2025r. do 28.03.2025r.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych, Gospodarki Nieruchomościami i Funduszy Zewnętrznych.           
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
Zastępca Burmistrza Łęknicy
/-/ Marcin Perczyński
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Nicpoń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-03-07 13:22:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Nicpoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-03-07 13:25:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Nicpoń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
121 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Terminy posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w Łęknicy (najbliższe)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Terminy posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w Łęknicy:
Komisja Rewizyjna, posiedzenie odbędzie się 24 lutego 2025r. o godz. 15.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Komisja Budżetu, Gospodarowania Mieniem Komunalnym, Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Komunalnej i Rolnictwa posiedzenie odbędzie się 26 lutego o godz. 9:00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Komisja Kultury, Oświaty, Zdrowia i Pomocy Społecznej oraz Porządku Publicznego, posiedzenie odbędzie się w dniu 24 lutego 2025r. o godz. 15.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, posiedzenie odbędzie się w dniu 20 lutego 2025r. o godz. 9.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-02-21 13:39:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-02-21 13:39:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
245 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sesja Rady Miejskiej piątek 28 lutego 2025r. o godz.9.00 - zaproszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

RM.0002.10.2025
 
Zaproszenie
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.1465 z późn.zm.) oraz §26 ust.1 Statutu Gminy Łęknica, zapraszam na  X  sesję Rady Miejskiej w Łęknicy, która odbędzie się w piątek 28 lutego 2025r. o godz.9.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
 
Porządek obrad sesji:
1.Otwarcie sesji.
2.Sprawdzenie obecności.
3.Informacja o działalności Burmistrza:
a) pytania radnych dotyczące ww. informacji.
  4.  Przedłożenie pisemnych interpelacji i zapytań radnych.
  5.   Informacja o treści udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Łęknicy na 2025 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej oraz planów pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Łęknicy na 2025 rok.
8.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok Gminy Łęknica.
9.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na   lata 2025-2039.
10.Podjęcie uchwały w sprawie przekazania projektu uchwały w sprawie Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Łęknica do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.
11.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości z zasobu Skarbu Państwa.
12.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej zapraszania przez Komisję Skarg , Wniosków i Petycji autorów pism.
13.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej adresów e-mail do radnych.
14.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej zakupu minibusa.
15.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radną
Rady Miejskiej w Łęknicy.
16.Podjęcie uchwały w sprawie  odmowy wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radną Rady Miejskiej w Łęknicy.
17.Przyjęcie sprawozdań z działalności Komisji Rewizyjnej oraz komisji stałych Rady Miejskiej w Łęknicy za 2024 rok.
18.Sprawy różne.
19.Przyjęcie protokołu z  IX sesji.
20.  Zamknięcie obrad sesji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-02-21 13:33:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-02-21 13:34:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
241 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kwalifikacja wojskowa 2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

W okresie od 3 do 27 marca 2025 roku na terenie Powiatu Żarskiego zostanie przeprowadzona kwalifikacja wojskowa. Powiatowa Komisja Lekarska pracować będzie w budynku Łużyckiej Szkoły Wyższej im. Jana Benedykta Solfy w Żarach przy ul.Pszennej 2.
 
Więcej informacji pod adresem:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-28 14:10:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-28 14:10:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
366 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rekrutacja do klas pierwszych publicznej szkoły podstawowej oraz do przedszkola 2025/2026

OGŁOSZENIE Burmistrza Łęknicy z dnia 20 stycznia 2025r.

Na podstawie art. 154 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r.  Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024r. poz. 737 z późn. zm.), zgodnie z Uchwałą Nr XXX.174.2017 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 3 marca 2017r. w sprawie określenia kryteriów naboru i odpowiadającej im punktacji do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których gmina Łęknica jest organem prowadzącym, do postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkół oraz Uchwałą Nr XXX.173.2017 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 3 marca 2017r. sprawie określenia kryteriów drugiego etapu rekrutacji wraz  z liczbą punktów w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznego przedszkola prowadzonego przez gminę Łęknica  podaje się do publicznej wiadomości
kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów, a także liczbę punktów możliwą do uzyskania za poszczególne kryteria w roku szkolnym 2025/2026:
1. Do klas pierwszych publicznej szkoły podstawowej prowadzonej przez gminę Łęknica, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły podstawowej w przypadku, gdy szkoła dysponuje wolnymi miejscami:
a) w danej szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo kandydata - 5 pkt - potwierdza dyrektor szkoły na podstawie dokumentacji będącej w posiadaniu w danej szkole,
b) kandydat uczęszczał do oddziału przedszkolnego w danej szkole - 5 pkt - potwierdza dyrektor szkoły na podstawie dokumentacji będącej w posiadaniu w danej szkole,
c) przynajmniej jedno z rodziców (opiekunów prawnych) kandydata jest zatrudnione lub prowadzi działalność gospodarczą w gminie Łęknica - 5 pkt - zaświadczenie o zatrudnieniu na terenie gminy Łęknica lub wydruk z CEIDG o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie gminy Łęknica.
2. Do Przedszkola - drugi etap rekrutacji:
a) pozostawanie obojga rodziców/opiekunów prawnych dziecka  albo rodzica samotnie wychowującego w zatrudnieniu lub prowadzenie przez nich działalności gospodarczej - 100 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów),
b) pozostawanie jednego z rodziców/ opiekunów prawnych dziecka w zatrudnieniu lub prowadzenie przez niego działalności gospodarczej - 50 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów),
c) posiadanie rodzeństwa, które będzie kontynuowało edukację przedszkolną w danym przedszkolu - 10 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów),
d) deklarowany pobyt dziecka powyżej 5 godzin dziennie - 50 pkt - oświadczenie rodziców (prawnych opiekunów).                                                                                                           
 
Burmistrz Łęknicy
/-/ Piotr Kuliniak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-20 16:09:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-20 16:09:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
376 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konkurs ofert na realizację świadczeń gwarantowanych w zakresie usług pielęgniarskich - iniekcji ze sfinansowaniem usługi z budżetu Gminy Łęknica na 2025 rok

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE Burmistrz Łęknicy ogłasza konkurs ofert na realizację świadczeń gwarantowanych w zakresie  usług pielęgniarskich - iniekcji ze sfinansowaniem usługi z budżetu Gminy Łęknica na 2025 rok
1. Przedmiot konkursu ofert
Przedmiotem konkursu ofert jest wykonywanie bezpłatnych gwarantowanych świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie usług pielęgniarskich tj. iniekcji dla mieszkańców Gminy Łęknica, zleconych przez lekarzy, w niedziele i dni wolne od pracy, z wyjątkiem dni świątecznych, dwa razy dziennie od godz. 9:00 i od godz. 16:00.
Usługi pielęgniarskie Świadczeniodawca świadczyć będzie w miejscu wezwania, na terenie Gminy Łęknica. W tym celu Świadczeniodawca udostępni kontakt telefoniczny, pod którym mieszkańcy Gminy Łęknica będą mogli zgłaszać zapotrzebowanie na w/w usługi.
Świadczeniodawca udziela usług pielęgniarskich tj. iniekcji objętych niniejszą umową nieodpłatnie.
Świadczeniodawca we własnym zakresie i na własny koszt zaopatruje się w niezbędne środki medyczne.
Konkurs jest uzupełnieniem potrzeb świadczeń opieki pielęgniarskiej i uwzględnia zgłaszane przez mieszkańców gminy potrzeby w tym zakresie.
2. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania:
Na realizację zadania przeznacza się kwotę ryczałtową 1.400,00 zł miesięcznie (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
W przypadku świadczenia usługi w niepełnym miesiącu kwota zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni, jakie powinny być objęte świadczeniem usług w danym miesiącu kalendarzowym.
Czas realizacji zadania: od 1 lutego 2025r. do 31 grudnia 2025r.
Świadczenia będą finansowane na podstawie zawartej umowy między Gminą Łęknica a świadczeniodawcą wyłonionym w konkursie ofert - zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 27 sierpnia 2014r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 146 z późn. zm.).
3. Wymagania stawiane świadczeniodawcom
W konkursie mogą brać udział świadczeniodawcy w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2024r. poz. 799) zwane dalej oferentami.
Oferent powinien:
1) być świadczeniodawcą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej  (podmiot wykonujący działalność leczniczą w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, osoba fizyczna inna niż wymieniona w lit. a ww ustawy, która uzyskała fachowe uprawnienia do udzielania świadczeń zdrowotnych i udziela ich w ramach wykonywanej działalności gospodarczej);
2) posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej;
3) posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz posiadać wpis do okręgowego rejestru pielęgniarek;
4. Termin i miejsce składania ofert
Kompletne oferty na realizację gwarantowanych świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie usług pielęgniarskich tj. iniekcji dla mieszkańców Gminy Łęknica, ze sfinansowaniem usługi z budżetu Gminy Łęknica  należy składać na formularzu oferty, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia  w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łęknicy w terminie do  27 stycznia 2025r. do godz. 14.30 w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs ofert w zakresie usług pielęgniarskich (iniekcji) na 2025 rok”
lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Łęknicy
ul. Żurawska 1
68-208 Łęknica
Dla oferty przesłanej pocztą terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu, a nie data nadania.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Łęknicy po 27.01.2025r. nie będą rozpatrywane.
O rozstrzygnięciu Konkursu wszyscy oferenci zostaną powiadomieni pisemnie bądź telefonicznie, w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu.
Gmina zastrzega:
1. Konkurs zostanie także rozstrzygnięty w przypadku, gdy wpłynie tylko jedna oferta.
2. Prawo do odwołania lub unieważnienia Konkursu oraz zmiany terminu składania ofert bez podania przyczyny.
3. Prawo wezwania oferenta w celu uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.

Zarządzenie

ZARZĄDZENIE NR 55.2025 Burmistrza Łęknicy z dnia 9 stycznia 2025 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację świadczeń gwarantowanych w zakresie usług pielęgniarskich - iniekcji ze sfinansowaniem usługi z budżetu Gminy Łęknica na 2025 rok
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 5 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) , art. 9a, 9b i 48b ustawy z dnia 27 sierpnia 2014r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 146 z późn.zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ogłasza się konkurs ofert na realizację świadczeń gwarantowanych w zakresie usług  pielęgniarskich – iniekcji, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łęknica.
§ 3. Ogłoszenie, o którym mowa w § 1 umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęknicy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Łęknicy
Piotr Kuliniak

Oferta

Załącznik do Ogłoszenia Burmistrza Łęknicy
- wzór formularza-
OFERTA
na realizację świadczeń gwarantowanych usług w zakresie usług pielęgniarskich - iniekcji ze sfinansowaniem usługi z budżetu Gminy Łęknica
1. Oferent (pełna nazwa):
………………………………………………………………………………………………
2. Adres siedziby (zgodnie z wypisem z właściwego rejestru),  numer telefonu i adres e-mail oferenta:…………………………………………………………………………………...
3. Numery wpisów do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą lub działalność gospodarczą ...............................................................................................................................
4. Nazwa banku i numer rachunku bankowego:
……………………………………………………………………………………………
5. Oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią Ogłoszenia Burmistrza Łęknicy na realizację świadczeń gwarantowanych w zakresie   usług pielęgniarskich - iniekcji ze sfinansowaniem usługi z budżetu Gminy Łęknica na 2025 rok.
 
miejscowość, data                                                                                                                      Imię i nazwisko i podpis oferenta lub osoby (osób) występujących w imieniu oferenta  

…………..……………………………..
………………………………………………..   
 
Do oferty należy dołączyć:
1) dokumenty rejestrowe:
- odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą,
- wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony po ostatniej zmianie lub wydruk z CEIDG,
- oświadczenie  czy świadczeniodawca posiada kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia na usługi w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej;
2) dokument potwierdzający aktualną polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej;
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe i prawo wykonywania zawodu (wydruk z okręgowego rejestru pielęgniarek).
W przypadku załączników składanych w formie kserokopii, każda strona powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione i opatrzone datą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-09 13:14:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-09 13:20:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-09 13:21:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
421 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca przeprowadzania konsultacji społecznych w sprawie nowej wersji Programu Czyste Powietrze

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informujemy, że do dnia 27.12.2024r. przeprowadzane są konsultacje społeczene nowej wersji Programu Czyste Powietrze.
 
Pełna informacja o konsultacjach znajduje się na stronie:
 
Głos w konsultacjach można oddać za pośrednictwem strony

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Nicpoń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-12-20 11:35:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Nicpoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-12-20 11:35:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Nicpoń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
472 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji