Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Skrzynka podawcza
W ramach e-usług - urząd udostępnia dwie platformy do składania spraw w postaci elektronicznej:
e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Są one równoważne prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.
Aby stworzyć sobie skrzynkę do e-doręczeń - należy złożyć wniosek. Wniosek podpisać można za pomocą profilu zaufanego, przez bankowość elektroniczną, e-dowód lub mObywatel.
Opcje składania wniosków:
Posiadasz podpis elektroniczny lub profil zaufany | Nie posiadasz podpisu elektronicznego, ani profilu zaufanego |
|
|
|
|
|
|
Nadal funkcjonuje EPUAP, za pomocą którego można również składać wnioski. W przyszłości E-doręczenia zastąpią EPUAP.
aby złożyć wniosek w formie elektronicznej, musicie Państwo założyć konto użytkownika w serwisie: http://epuap.gov.pl
i posługiwać się nim za każdym razem, gdy chcecie złożyć wniosek drogą elektroniczną.
Adres skrzynki podawczej urzędu
/4r3uuc02ft/skrytka
Ponadto zapraszamy do skorzystania z działu pomocy na serwisie EPUAP zawierającego instrukcję zakładania konta użytkownika, posługiwanie się certyfikatem, korzystanie z profilu zaufanego oraz pozostałe pomocne informacje dla obywatela.
Wnioskowanie o profil zaufany (procedura)
Galeria filmów: Filmy
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
-
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
-
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:00 - 15:00) do sekretariatu Urzędu mieszczącego się na 1 piętrze w pokoju nr 103, na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- odpowiedź drogą elektroniczną można uzyskać tylko, gdy wniosek zostanie podpisany ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- W przypadku braku podpisu elektronicznego formularz skrzynki podawczej nie przyjmie Państwa wniosku
- We wniosku należy zaznaczyć za pomocą jakiego centrum wystawiania certyfikatu podpisu elektronicznego został oznaczony dokument
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dawid Śliwiński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-10 21:50:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-10 21:50:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-09 11:21:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21767 raz(y) |