ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Gospodarka nieruchomościami i rolnictwo

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego

Informacja ogłoszona dnia 2012-05-11 11:52:31 przez Konto administr. Dawid Śliwiński

Karta informacyjna

Nazwa usługi:  naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego    
 
Podstawa prawna: art. art. 71 ust.1,  art.77 ust.1, art. 78 ust. 2  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1990 z późn.zm.)
 
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miejski w Łęknicy, Referat ds. gospodarki nieruchomościami i inwestycji ,   II. piętro, pok. nr 206, telefon 68 3624709, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
 
Sposób załatwienia sprawy: roczne zawiadomienia wysyłane do poszczególnych
użytkowników wieczystych,
 
Wymagane dokumenty: brak
 
Opłaty: nie pobiera się
 
Czas załatwiania: do 31 marca każdego roku 
 
Inne informacje istotne dla interesantów:  Wysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej podlega aktualizacji nie częściej niż raz na 3 lata, jeżeli wartość tej nieruchomości ulegnie zmianie. Zaktualizowaną opłatę roczną ustala się, przy zastosowaniu dotychczasowej stawki procentowej, od wartości nieruchomości określonej na dzień aktualizacji opłaty.
 
Informacje o trybie odwoławczym: Użytkownik wieczysty może, w terminie 30 dni od dnia otrzymania wypowiedzenia opłaty, złożyć do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze wniosek o ustalenie, że aktualizacja opłaty rocznej jest nieuzasadniona albo jest uzasadniona w innej wysokości. Wniosek składa się za pośrednictwem Burmistrza Łęknicy.
 
Druki do pobrania: brak
 
Opracował/a:
Agnieszka Ślebiedzińska
Sprawdziła:
Marzena Brzezińska
Zatwierdził:
Piotr Kuliniak
Data aktualizacji:
14.10.2021r. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dawid Śliwiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-11 11:50:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-11 11:52:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-25 08:05:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2962 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony