ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Infrastruktura techniczna

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydanie zezwolenia na wycięcie drzew i krzewów oraz usunięcie złomów lub wywrotów

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-15 22:52:19 przez Zasilenie Danymi

Karta informacyjna

 
Nazwa usługi: Wydanie zezwolenia na wycięcie drzew i krzewów.
 
Podstawa prawna: Rozdział 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U.  z 2021 r. poz. 1098 z późn. zm.);
 
Miejsce załatwienia sprawy: : Urząd Miejski w Łęknicy, Referat ds. Gospodarki Nieruchomościami i Inwestycji, II piętro, pok. nr 206, telefon 683624708, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
 
Sposób załatwienia sprawy: Wydanie decyzji /zgody poprzedzone wizją w terenie.
 
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zezwolenia na wycięcie drzew i krzewów zawierający:
- imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza lub właściciela nieruchomości,
- tytuł prawny władania nieruchomościami,
- nazwę gatunku drzewa lub krzewu,
- obwód pnia drzewa mierzonego na wys. 130 cm,
- przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo, krzew,
- przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,
- wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
 
Opłaty: Nie pobiera się.
 
Czas załatwiania: 30 dni od złożenia wniosku.
 
Inne informacje istotne dla interesantów: Jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem nieruchomości do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela na wycięcie drzew i krzewów.
 
Informacje o trybie odwoławczym: Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Łęknicy.
 
Druki do pobrania: Druk wniosku.
 
 
Opracował/a:
Paulina Nicpoń
Sprawdziła:
Marzena Brzezińska
Zatwierdził:
Piotr Kuliniak
Data aktualizacji: 12.10.2021r.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dawid Śliwiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Nicpoń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-15 22:51:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Nicpoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-15 22:52:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-22 12:33:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3011 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony