ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje, ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o zmianie terminu załatwienia sprawy RGN.6220.5.2022

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-10 14:00:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-10 14:01:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2205 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie kierownika Centrum kulturalno - edukacyjnego Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy o ustnym nieograniczonym przetargu na najem lokalu użytkowego zlokalizowanego w budynku przy ul. T.Kościuszki 18 w Łęknicy

Akapit nr 1 - brak tytułu

Centrum kulturalno – edukacyjne Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy
 
ogłasza ustny nieograniczony przetarg na najem lokalu użytkowego zlokalizowanego w budynku przy ul. T.Kościuszki 18 w Łęknicy
 
  1. Przedmiotem najmu jest lokal użytkowy, zlokalizowany w budynku Centrum kulturalno – edukacyjnego Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy przy ul. T.Kościuszki 18, na działce 207/5, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej. Lokal zlokalizowany jest na parterze budynku.
Powierzchnia lokalu wynosi 140,60m2, na którą składają się następujące pomieszczenia:
 
Lp.
POMIESZCZENIE
(oznaczenie na rzucie)
pow. [m2]
1.
Sala kawiarniana (G1)
46,36
2.
Taras (G2)
33,23
3.
Korytarz (Gz1)
13,42
4.
WC (Gz2)
6,13
5.
Pomieszczenie socjalne (Gz3)
5,65
6.
Magazyn 1 (Gz4)
6,32
7.
Magazyn 2 (Gz5)
5,91
8.
Zaplecze (Gz6)
19,70
9.
Zmywalnia (Gz7)
3,88
 
 
  1. Okres obowiązywania umowy: od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2028r.
  2. Wzór umowy najmu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  3. Cenę wywoławczą stanowi miesięczna stawka czynszu za najem lokalu, która wynosi 3.000,00zł netto (słownie trzy tysiące złotych) oraz należny podatek VAT wg obowiązującej stawki.  
  4. Termin wnoszenia opłat  - płatność „z góry”, do 20 każdego miesiąca.
  5. Niezależnie od czynszu z tytułu najmu lokalu, Najemca zobowiązany będzie do uiszczania opłat z tytułu bieżących kosztów eksploatacyjnych za: energię elektryczną, wodę, ogrzewanie - na podstawie faktycznego zużycia.  
  6. Lokal wyposażony jest w następujące sprzęty i meble:
 
Lp.
Nazwa towaru
Ilość
1.
Szafka kuchenna przelotowa na naczynia
1
2.
Szafka kuchenna wisząca
4
3.
Szafka kuchenna stojąca 80cm
4
4.
Szafka kuchenna dolna stojąca 60cm
5
5.
Szafka kuchenna dolna narożnikowa 90cm x 90cm
1
6.
Szafka kuchenna dolna stojąca pod zlewozmywak 80cm
1
7.
Regał magazynowy
10
8.
Stół kuchenny stal nierdzewna
2
9.
Stół kawiarniany 70cm x 70cm wewnętrzny
12
10.
Stół kawiarniany 70cm x 70cm zewnętrzny
6
11.
Krzesło kawiarniane zewnętrzne
12
12.
Krzesło kawiarniane
24
13.
Zamrażarka ELEKTROLUX   LCB3LF31WD (308L)
1
14.
Szafa chłodnicza Whirlpool ADN 480S (350L)
1
15.
Witryna chłodnicza Whirlpool ADN 140W (123L)
1
16.
Piec konwekcyjno-parowy 3,2kW
1
17.
Kuchnia elektryczna KROMET
1
 
 
  1. Po stronie Najemcy pozostaje montaż sprzętów i mebli wskazanych w ust. 7.
  2. W pozostałym zakresie Najemca na własny koszt i własnym staraniem dokona niezbędnego wyposażenia w rzeczy ruchome najmowanego lokalu w celu dostosowania go do prowadzenia swojej działalności.
  3. Warunkiem korzystania z lokalu jest prowadzenie przez Najemcę działań promocyjnych o Łuku Mużakowa co najmniej w zakresie:
    1. zamieszczenia w pomieszczeniu głównym fototapety o minimalnych wymiarach: 4m x 2,5m przedstawiającej teren Łuku Mużakowa lub historię przemysłową Łęknicy lub górnictwa na terenie Łęknicy -
albo
  1. zamieszczenia w pomieszczeniu głównym przynajmniej 10 zdjęć o minimalnym formacie A3 przedstawiających teren Łuku Mużakowa lub historię przemysłową Łęknicy lub górnictwa na terenie Łęknicy
  1. Warunkiem korzystania z lokalu jest zamieszczenie w ofercie sprzedażowej przynajmniej dwóch produktów regionalnych tj. produktów znanego pochodzenia, wytwarzanych i związanych z terenem Łuku Mużakowa.
  2. Warunkiem korzystania z lokalu jest organizacja w lokalu będącym przedmiotem najmu przynajmniej raz w roku targów dla przedsiębiorców i wystawców, którzy chcieliby zaprezentować swoje usługi i produkty. Za wypełnienie tego warunku uznaje się również nieodpłatne udostępnienie Wynajmującemu lokalu w celu organizacji targów albo podnajem lokalu w celu realizacji tego działania innym podmiotom.
  3. Warunkiem korzystania z lokalu jest umożliwienie prezentacji wyrobów wytwarzanych w pracowni Centrum kulturalno – edukacyjnego Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy. Prezentacja wyrobów odbywać się będzie w gablocie, którą zapewnia Wynajmujący.
  4. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium, które wynosi 20% miesięcznej stawki wywoławczej netto tj. 600,00zł (słownie: sześćset złotych).
  5. Wadium należy wpłacić w pieniądzu do dnia 10 listopada 2022r. na konto Centrum kulturalno – edukacyjnego Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy:
nr 53 1020 5460 0000 5502 0183 8531.
Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego Centrum kulturalno - edukacyjnego.
  1. Wadium osoby wygrywającej przetarg zalicza się na poczet czynszu.
  2. Wadium pozostałych uczestników przetargu zostanie zwrócone niezwłocznie po przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od zamknięcia lub odwołania przetargu.
  3. Warunkiem udziału w przetargu jest przedłożenie komisji przetargowej przed otwarciem przetargu:
- dowodu wpłaty wadium;
- w przypadku osób fizycznych ( w tym prowadzącym działalność gospodarczą) – dowodów tożsamości;
- w przypadku osób prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, a podlegających rejestracji – aktualnego odpisu z rejestru, właściwych pełnomocnictw, dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot (odpis z rejestru powinien być datowany nie później niż 3 miesiące przed datą przetargu, a jego aktualność winna być potwierdzona przez reprezentanta podmiotu).
  1. W przypadku uchylenia się osoby wygrywającej przetarg od zawarcia umowy, wadium nie podlega zwrotowi.
  2. Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymaga formy notarialnej.
  3. TERMIN I MIEJSCE PRZETARGU:
15 listopada 2022r. godz. 9:00
Centrum kulturalno – edukacyjne Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy ul. T.Kościuszki 18.
  1. Dodatkowych informacji udziela kierownik Centrum kulturalno – edukacyjnego Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy – tel. 790447800.
  2. Integralną częścią umowy jest:
    1. projekt umowy – załącznik nr 1
    2. rzut lokalu – załącznik nr 2.
  3. Oględzin lokalu można dokonać w godzinach otwarcia Centrum kulturalno – edukacyjnego Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa w Łęknicy wtorek – niedziela w godzinach 9:00-17:00, po uprzednim umówieniu wizyty pod nr telefonu: 790 447 800.
 
 
Kierownik Centrum kulturalno – edukacyjnego
Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa
w Łęknicy
 Agnieszka Janowska
 
 
Łęknica, 24 października 2022r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-24 12:12:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-24 12:14:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2937 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o opiniach Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Żarach oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na Budowie Stacji Paliw Płynnych i LPG o instalację do magazynowania i dystrybucji paliw płynnych , myjnię samochodów osobowych oraz niezbędną infrastrukturę techniczną i technologiczną na działce 374/7 obręb 0001 Łęknica.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-19 10:40:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-19 10:40:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2002 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o zmianie terminu załatwienia sprawy w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą Rozbudowa istniejącej Stacji Paliw Płynnych i LPG o instalację do magazynowania i dystrybucji paliw płynnych, myjnię samochodów osobowych oraz niezbędną infrastrukturę techniczną i technologiczną na działce 374/7 obręb 0001 Łęknica

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-18 14:54:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-18 14:56:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1975 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA BURMISTRZA ŁĘKNICY o zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej miasta Łęknica wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, złożonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2018r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (t.j. Dz.U. z 2021. poz. 1538 z późn.zn.)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Łęknica, dnia 14 października 2022r.
RGN.6862.1.2022
 
INFORMACJA BURMISTRZA ŁĘKNICY
 
o zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej miasta Łęknica wniosku o ustalenie lokalizacji  inwestycji mieszkaniowej, złożonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2018r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (t.j. Dz.U. z 2021. poz. 1538 z późn.zn.)
                Na podstawie art. 7 ust. 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1538 z późn.zm.) informuję, że w dniu 13.10.2022r. w Biuletynie Informacji Publicznej miasta Łęknica https:// https://bip.umleknica.pl/, zamieszczony został wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej polegającej na budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z funkcją usług wraz z infrastrukturą techniczną dla obsługi planowanej inwestycji na działkach ewidencyjnych 139, 160/2, 160/69, 160/70, 160/71, 162/10 przy ul. Polnej obręb 0001 Łęknica.
                Z powyższym wnioskiem wystąpiono do Rady Miejskiej w Łęknicy, za pośrednictwem Burmistrza Łęknicy, w dniu 13.10.2022r.
                Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęknicy – Referat Gospodarki Nieruchomościami i Inwestycji przy ul. Żurawskiej 1, w godzinach pracy Urzędu, a także na stronie BIP Urzędu Miasta w Łęknicy.
                Stosownie do treści art. 7 ust. 11 ustawy z dnia 5 lipca 2018r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1538 z późn.zn.), uwagi do powyższego wniosku można składać w postaci papierowej  - na adres: Urząd Miejski w Łęknicy, ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica lub elektronicznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 123) – na adres:  w terminie 21 dni od daty zamieszczenia wniosku w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. do dnia 4 listopada 2022r. z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej wnioskodawcy, jego adresu oraz przedmiotu wniosku.
z-ca Burmistrza
 
/-/ Marcin Perczyński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-14 14:55:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-14 15:02:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-10-14 15:23:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o zmianie terminu załatwienia sprawy w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na Budowie Stacji Paliw Płynnych z niezbędną infrastrukturą techniczną i technologiczną na ternie działek o nr 171/23, 171/6, 171/7 i 171/24 obręb 0001 Łęknica, m. Łęknica, powiat żarski, województwo lubuskie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-10 14:30:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-10 14:31:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2068 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie Burmistrza Łęknicy o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą Budowa Stacji Paliw Płynnych z niezbędną infrastrukturą techniczną i technologiczną na terenie działek o nr 171/23, 171/6, 171/7 i 171/24 obręb 0001 Łeknica

Akapit nr 1 - brak tytułu

Łęknica, dnia  27 września  2022r.
RGN.6220.5.2022
ZAWIADOMIENIE
Zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa Stacji Paliw Płynnych z niezbędną infrastrukturą techniczną i technologiczną na terenie działek o nr 171/23, 171/6, 171/7 i 171/24 obręb 0001 Łęknica, m. Łęknica, powiat żarski, województwo lubuskie, z wniosku Małgorzaty Kowalczyk z dnia 08.06.2022r.
Stosownie do przepisu art. 10 ust. 1 oraz 81 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021, poz. 735 z późn.zm.) organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 § 1 w/w ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że z materiałami dotyczącymi sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęknicy, ul. Żurawska 1, pokój 206 oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie z art 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, „Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego”, co w niniejszej sprawie ma zastosowanie, dlatego niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie BIP Urzędu Miasta Łęknica http://leknica.samorzady.pl i wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Łęknicy ul. Żurawska 1.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego w przypadku zawiadomienia poprzez obwieszczenie doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia. W związku z powyższym 7 dniowy termin do składania uwag mija 19.10.2022r.
Zawiadomienie zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 27.09.2022r.
 
z up. Burmistrza
/-/ Agnieszka Ślebiedzińska
Otrzymują :
  1. strony postępowania w trybie art. 49 KPA w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  2. Małgorzata Kowalczyk
  3. a/a

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-27 14:43:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-27 14:44:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2042 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie Burmistrza Łęknicy o opinii organu opiniujących w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą Budowa Stacji Paliw Płynnych z niezbędną infrastrukturą techniczną i technologiczną na terenie działek o nr 171/23, 171/6, 171/7 oraz 171/24 obręb 0001 Łęknica

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Łęknica, dnia 27 września 2022r.
RGN.6220.5.2022
ZAWIADOMIENIE
 
W związku z art. 77 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1029 z późń. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021, poz. 735 z późn.zm.)
Zawiadamiam
 
w związku z toczącym się postępowaniem w sprawie wniosku z dnia  06.06.2022r.(data wpływu do UM Łęknicy: 08.06.2022r.), złożonego przez Małgorzatę Kowalczyk o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa Stacji Paliw Płynnych z niezbędną infrastrukturą techniczną i technologiczną na terenie działek o nr 171/23, 171/6, 171/7 i 171/24 obręb 0001 Łęknica, m. Łęknica, powiat żarski, województwo lubuskie:
- Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Zgorzelcu w dniu 07.09.2022r. (data wpływu do UM Łęknica: 15.09.2022r.) pismem nr WR.ZZŚ.6.435.69.2022.KS wyraził opinię, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz wskazał na konieczność określenia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wymagań wskazanych w opinii.
Zgodnie z Art 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, „Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego”, co w niniejszej sprawie ma zastosowanie, dlatego niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach na stronie BIP Urzędu Miasta Łęknica http://leknica.samorzady.pl i wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Łęknicy ul. Żurawska 1.
 
 
Otrzymują :
  1. strony postępowania w trybie art. 49 KPA w związku z  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  2. Małgorzata Kowalczyk
  3. a/a

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-27 14:30:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-27 14:45:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1796 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Łęknicy o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia pod nazwą: Rozbudowa istniejącej Stacji Paliw Płynnych i LPG o instalację do magazynowania i dystrybucji paliw płynnych, myjnię samochodów osobowych oraz niezbędną infrastrukturę techniczną i technologiczną na działce nr 374/7 obręb 0001 Łęknica.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Łęknica, dnia 14 września 2022r.
RGN.6220.7.2022
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA ŁĘKNICY

Zgodnie z art.73 ust.1, art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1029 z późn.zm) oraz art.10, art.49, art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021r. poz. 735 z późn.zm.) zawiadamiam strony postępowania,

że na wniosek Poltrag Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe z siedzibą przy ul. Obrońców Pokoju 21, 66-620 Gubin z dnia 17.08.2022r. (18.08.2022r. - data wpływu do tut. Urzędu), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: Rozbudowa istniejącej Stacji Paliw Płynnych i LPG o instalację do magazynowania i dystrybucji paliw płynnych, myjnię samochodów osobowych oraz niezbędną infrastrukturę techniczną i technologiczną na działce nr 374/7 obręb 0001 Łęknica.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, do czynnego udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 33 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, informuję o możliwości składania uwag i wniosków wszystkich zainteresowanych w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Inwestycji /pok. 206 /, tel. 68 362 47 09. Z dokumentacją sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęknicy ul. Żurawska 1 w godzinach pracy Urzędu (po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty tel. 683624709).
Zgodnie z art. 41 §1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, (...). Zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zgodnie z art 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zwanej dalej OOŚ, „Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego”.
Zgodnie z art. 49 §1 ustawy KPA:, „Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej” natomiast zgodnie z art.49 §2 KPA „(…) Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej”.

Zgodnie z art 74 ust.3a ustawy OOŚ „Stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie w wariancie zaproponowanym przez wnioskodawcę, z zastrzeżeniem art. 81 ust. 1. przez obszar ten rozumie się:
1) przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu;

2) działki, na których w wyniku realizacji, eksploatacji lub użytkowania przedsięwzięcia zostałyby przekroczone standardy, jakości środowiska, lub

3) działki znajdujące się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia, które może wprowadzić ograniczenia w zagospodarowaniu nieruchomości, zgodnie z jej aktualnym przeznaczeniem”.
 
Jednocześnie zawiadamiam strony postępowania, o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Żarach oraz do Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Zgorzelcu  o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz ewentualnego zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcie na środowisko.
Zgodnie z art. 64 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, art. 3 ust. 1 pkt. 34, 35 i 37 oraz § 3 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (tekst jedn. Dz. U. 2016r. poz.71), postanowienie, co do potrzeby sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia i jego zakresie wydaje się po uzgodnieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Żarach oraz Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. oraz Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie – Zarząd Zlewni w Zgorzelcu.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi po uzyskaniu wymaganych uzgodnień i opinii pomocniczych. Zgodnie z art. 35 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
 
     z up. Burmistrza
/-/ Agnieszka Ślebiedzińska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-14 14:52:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-14 14:52:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-14 14:52:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2095 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie nr 349.2022 Burmistrz Łęknicy z dnia 13.09.2022r. w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 349.2022
BURMISTRZA ŁĘKNICY
z dnia 13 września 2022r.
 
 
w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 559 z późn. zm.), art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1899 z późn.zm.), oraz Uchwały Nr XXIII/121/2005 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 10 lutego 2005r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność gminy Łęknica o statusie miejskim (Dz .Urz. Woj. Lubuskiego Nr 20 z 29 kwietnia 2005r., poz. 405 z późn.zm.)
 
zarządza się, co następuje:
 
§ 1. Przeznacza się do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego niezabudowaną nieruchomość wymienioną w wykazie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
§ 2. Wykaz, o którym mowa w § 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Łęknicy oraz publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w okresie 13.09.2022r. - 04.10.2022r.
 
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami i Inwestycji.
 
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
Burmistrz Łęknicy
/-/Piotr Kuliniak
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-13 13:41:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-13 13:42:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2184 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji