ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zmiana godzin pracy Urzędu Miejskiego.

Akapit nr 1 - brak tytułu

UWAGA
 
Od dnia 24  lipca 2024 r. Urząd Miejski w Łęknicy będzie czynny w normalnych godzinach tj. od 7:00 do 15:00.
 
 
Burmistrz Łęknicy
/-/ Piotr Kuliniak 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Nicpoń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-24 09:16:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Nicpoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-24 09:16:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Nicpoń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
55 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana godzin pracy UM. W dniach od 15 lipca 2024r. do odwołania - Urząd Miejski w Łęknicy będzie czynny w godz. 7:00 – 14:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
W dniach od 15 lipca 2024r. do odwołania - Urząd Miejski w Łęknicy będzie czynny w godz. 7:00 – 14:00
 
W przypadku zmian temperatury (ochłodzenia) czas pracy Urzędu powróci do normy tj do godz. 15.00, stosowne powiadomienie umieszczone zostanie w BIP Urzędu Miejskiego i na tablicy ogłoszeń
Podstawa prawna: Zarządzenie Nr 12.2024r. Burmistrza Łęknicy z dnia 26.06.2024r. wydane na podstawie przepisów: art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 609 z późn. zm.), § 15 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09. 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz. U. 2003r. Nr 169 poz. 1650) oraz art. 207 §1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy z dnia 26.06. 1974 r. (tj. 2023r. poz. 1465 z późn. zm.)
Burmistrz Łęknicy
Piotr Kuliniak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dawid
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-15 11:04:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-15 11:05:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana organizacji ruchu przy Pl. Pokoju i Pl. 1000-Lecia

Zmiana organizacji ruchu przy Pl. Pokoju i Pl. 1000-Lecia

Burmistrz Łęknicy informuje, że od 16 lipca 2024r. zmieniona zostanie organizacja ruchu w centrum Łęknicy.
Zamknięte zostanie skrzyżowanie ulic: Dworcowa/Wojska Polskiego/Graniczna/Fabryczna/Polna.
Należy korzystać z objazdów. Utrudnienia związane są z przebudową ul. Dworcowej.
 
Zmiana organizacji ruchu przy Pl. Pokoju i Pl. 1000-Lecia
Zmiana organizacji ruchu przy Pl. Pokoju i Pl. 1000-Lecia
 
Jednocześnie częściowo przywrócone do ruchu będzie skrzyżowanie ulic Dworcowa/Żurawska/Kościuszki.
Przystanek autobusowy z Pl. Pokoju zostanie czasowo przeniesiony na ul. Kościuszki.

Zmiana organizacji ruchu przy Pl. Pokoju i Pl. 1000-Lecia

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-12 14:10:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-12 14:13:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
593 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana godzin pracy UM. W dniach od 9 do 12 lipca 2024r. Urząd Miejski w Łęknicy będzie czynny w godz. 7:00 – 14:00

OGŁOSZENIE

W dniach od 9 do 12 lipca 2024r. Urząd Miejski w Łęknicy będzie czynny w godz. 7:00 – 14:00
W przypadku zmian temperatury (ochłodzenia) czas pracy Urzędu powróci do normy tj do godz. 15.00, stosowne powiadomienie umieszczone zostanie w BIP Urzędu Miejskiego i na tablicy ogłoszeń
Podstawa prawna: Zarządzenie Nr 12.2024r. Burmistrza Łęknicy z dnia 26.06.2024r. wydane na podstawie przepisów: art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 609 z późn. zm.), § 15 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09. 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz. U. 2003r. Nr 169 poz. 1650) oraz art. 207 §1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy z dnia 26.06. 1974 r. (tj. 2023r. poz. 1465 z późn. zm.)
Burmistrz Łęknicy
Piotr Kuliniak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-08 12:20:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-08 12:20:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
216 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Stosownie do art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach (t.j. Dz.U.2018 poz.870 z późn. zm.) informuję, iż w roku 2023 rozpatrzono:
- Ilość: 1 petycję
- przedmiot petycji: podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw: kodeksu postepowania cywilnego, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie, polegającej na dopuszczeniu egzekucji sądowej oraz administracyjnej należności innych niż alimentacyjne z minimalnego wynagrodzenia za pracę w wysokości nie mniejszej niż dopuszczalna egzekucja ze świadczeń emerytalno-rentowych, tj. 25%.
- sposób załatwienia:
pozytywnie, petycję przesłano do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Łęknica, 27 czerwca 2024r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-28 07:35:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-28 07:35:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
410 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana godzin pracy UM

OGŁOSZENIE

W dniach od 26 czerwca do 28 czerwca 2024r. Urząd Miejski w Łęknicy będzie czynny w godz. 7:00 – 14:00
W przypadku zmian temperatury (ochłodzenia) czas pracy Urzędu powróci do normy tj do godz. 15.00, stosowne powiadomienie umieszczone zostanie w BIP Urzędu Miejskiego i na tablicy ogłoszeń
 
Podstawa prawna: Zarządzenie Nr 10.2024r. Burmistrza Łęknicy z dnia 26.06.2024r. wydane na podstawie przepisów: art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 609 z późn. zm.), § 15 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09. 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz. U. 2003r. Nr 169 poz. 1650) oraz art. 207 §1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy z dnia 26.06. 1974 r. (tj. 2023r. poz. 1465 z późn. zm.)
Burmistrz Łęknicy
Piotr Kuliniak

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-26 12:42:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-26 12:42:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-26 12:47:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
303 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Głośna próba syren alarmowych

Akapit nr 1 - brak tytułu

27.06.2024 (w godz. 12:00-12:30) nastąpi głośna próba syren alarmowych (wykonywana co kwartał).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia M.
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-26 12:43:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-26 12:43:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
334 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Top Atrakcje 2024 głosuj na Geopark Łuk Mużakowa

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Top Atrakcje 2024 to już 13. edycja prestiżowego plebiscytu, w którym Internauci wybierają najlepsze atrakcje w Polsce, czyli turystyczne hity tego lata! Wyniki rankingu polskich Top Atrakcji, stają się wspaniałym pomysłem na letnie wyjazdy bliższe i dalsze. W eliminacjach pojawiło się niemal 100 miejsc, a wśród nich zarówno popularne atrakcje chętnie odwiedzane przez turystów, jak i takie, które czekają na swe odkrycie. Każda natomiast warta jest uwagi!
 
Głosowanie trwa od 12 do 23 czerwca 2023. Ostatecznie wybranych zostanie 8 równorzędnych, najlepszych atrakcji w Polsce. Tak więc jeszcze przed wakacjami poznamy tegoroczne top atrakcje. Głosować może każdy Internauta, nie jest wymagana rejestracja. Wybieraj Top Atrakcje 2024 na stronie: https://www.topatrakcje.pl
 
Co zyskują Zwycięskie Top Atrakcje?
- Widoczność przez cały rok w portalu topatrakcje.pl, jako laureaci edycji
- Graficzny znaczek "Zwycięzca Top Atrakcje" lub "Finalista Top Atrakcje" przesłany na adres mailowy Atrakcji za zajęcie 1. 2 i 3 miejsca w swojej kategorii
- Zdjęcie Atrakcji widoczne przez 7 dni od zakończenia głosowania na stronie głównej bloga https://www.polskieszlaki.pl- w sekcji "Polecamy"
- Obecność w informacji prasowej ogłaszającej wyniki rankingu Top Atrakcje 2024 zamieszczonej na stronie głównej bloga polskieszlaki.pl oraz rozesłanej do prasy i w naszym newsletterze (ponad 26.000 Odbiorców newslettera)
- Obecność w notce ze zdjęciem Atrakcji o wynikach Top Atrakcji na naszym profilu Facebook (ponad 68.000 Obserwujących)
- Zdjęcie Atrakcji na naszym Instagramie (ponad 32.000 Obserwujących)
- Zdjęcie Atrakcji na naszym YouTube (ponad 19.000 Subskrybentów)
- Zaangażowanie i uznanie swoich fanów :)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dawid
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-12 13:01:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-12 13:16:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
434 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie na konsultacje społeczne dotyczące "Audytu krajobrazowego województwa lubuskiego".

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Nicpoń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-11 12:38:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Nicpoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-11 12:38:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Nicpoń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
449 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Burmistrza Łęknicy nr 10.2024 w sprawie zmiany załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 2.2024 Burmistrza Łęknicy w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do najmu w drodze bezprzetargowej.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 10.2024
Burmistrza Łęknicy
z dnia 5 czerwca 2024 r.
w sprawie zmiany załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 2.2024 Burmistrza Łęknicy w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do najmu w drodze bezprzetargowej.
 
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jedn. tekst Dz.U. z 2024r., poz. 609), art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jedn. tekst Dz.U. 2023 poz. 344 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zmienia się załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 2.2024 Burmistrza Łęknicy z dnia 10 maja 2024r. w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do najmu w drodze bezprzetargowej.
§ 2.  Wykaz, o którym mowa w § 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń  w Urzędzie Miejskim w Łęknicy oraz publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w okresie od 05.06.2024r. do 27.06.2024r.
§ 3.  Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych, Gospodarki Nieruchomościami i Funduszy Zewnętrznych.
                                                                                                                        
§ 4.   Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
/-/  Burmistrz Łęknicy Piotr Kuliniak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Nicpoń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-06 07:27:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Nicpoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-06 07:27:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Nicpoń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
505 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji