Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu
Szczegóły informacji
Badanie 2013
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-06-20 14:41:08 przez Dawid Śliwiński, informacja należąca do archiwum
ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2013r.
W kwietniu i maju 2013r. przeprowadzono badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu. Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 34 szt. ankiet, w tym 2 ankiety nie zostały kompletnie wypełnione, 1 ankieta została nie wypełniona została przekreślona.
Ocena przedstawia się następująco:
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd –
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,03 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność – średnia ocen 4,94
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 4,79
4) 7 osób uznało, że informacja wymaga poprawy, 26 osób uznało, że nie wymaga poprawy, zakres zmian nie został wskazany
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku.
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
- czas pracy Urzędu – średnia ocen 5,41
- dostępność personelu – średnia ocen 5,57
- zrozumiałość formularzy – 5,29
- termin załatwienia sprawy – 5,20
- jakość wykonywanej usługi – 5,36
- kultura obsługi klienta – 5,55
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
- bardzo dobra – 22 osoby - 71 % ankietowanych
- dobra – 8 osób – 26 % ankietowanych
- dostateczna – 1 osoba – 3 % ankietowanych
- nieodpowiednia – O
Pracownicy w dniu 19 czerwca 2013r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
Sporządził:
Marzena Brzezińska
Sekretarz Gminy
Analiza zbiorcza
ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY W OKRESIE 2012-2015
|
Średnia ocen na dany rok
|
|||
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
|
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd:
|
||||
1) dostępność informacji (im mniejsza tym łatwiejszy dostęp)
|
3,03
|
2,03
|
|
|
2) estetyka i czytelność
|
4,96
|
4,94
|
|
|
3) zrozumiałość informacji
|
4,53
|
4,79
|
|
|
4) poprawność informacji, zakres zmian
|
Wymaga poprawy: 13 os.
Nie wymaga poprawy: 17 os.
Zakres zmian: niewskazany
|
Wymaga poprawy: 7os.
Nie wymaga poprawy: 26 os.
Zakres zmian: niewskazany
|
|
|
5) najbardziej dogodna forma przedstawienia informacji
|
Tablica ogłoszeń
Strona internetowa
Forma ustna
|
Tablica ogłoszeń
Strona internetowa
Forma ustna
|
|
|
6) najczęstsze powody załatwianych spraw
|
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
Skargi, Wyjaśnienia
|
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
Złożenie wniosku
|
|
|
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd:
|
||||
1) czas pracy Urzędu
|
5,20
|
5,41
|
|
|
2) dostępność personelu
|
5,17
|
5,57
|
|
|
3) zrozumiałość formularzy
|
5,10
|
5,29
|
|
|
4) termin załatwienia sprawy
|
5,00
|
5,20
|
|
|
5) jakość wykonywanej usługi
|
5,18
|
5,36
|
|
|
6) kultura obsługi klienta
|
5,35
|
5,55
|
|
|
III. Ogólna ocena pracy Urzędu:
|
||||
1) bardzo dobra
|
13 osób – 46%
|
22 osoby – 71%
|
|
|
2) dobra
|
11 osób – 40%
|
8 osób – 26%
|
|
|
3) dostateczna
|
2 osoby – 7%
|
1 osoba – 3%
|
|
|
4) nieodpowiednia
|
2 osoby – 7%
|
0
|
|
|