Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu

Szczegóły informacji

Badanie 2014

Informacja ogłoszona dnia 2014-06-12 14:59:37 przez Dawid Śliwiński, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

ANALIZA
oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy
przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2014r.
W kwietniu i maju 2014r. przeprowadzono badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
 
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu. Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 24 szt. ankiet, w tym 4 ankiety nie zostały kompletnie wypełnione i 3 ankiety zgłoszone za pomocą formularza elektronicznego umieszczonego w BIP.
 
Ocena przedstawia się następująco:
 
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd
1) dostępność informacji - średnia ocen 2,26 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność – średnia ocen 5,16
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 5,28
4) 6 osób uznało, że informacja wymaga poprawy: w tym 4 osoby nie wskazały zakresu, 1 os. wskazała pracownika, 1 osoba wskazała na jasność i wiarygodność, 18 osób uznało, że nie wymaga poprawy,
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to złożenie wniosku, uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie skargi – 1 osoba.
 
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
  1. czas pracy Urzędu – średnia ocen 5,26
  2. dostępność personelu – średnia ocen 5,28
  3. zrozumiałość formularzy – 5,16
  4. termin załatwienia sprawy – 5,19
  5. jakość wykonywanej usługi – 4,88
  6. kultura obsługi klienta – 5,34
 
 
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
  1. bardzo dobra – 17 osób - 66 % ankietowanych
  2. dobra – 5 osób – 19 % ankietowanych
  3. dostateczna – 4 osoby – 15 % ankietowanych
  4. nieodpowiednia – O
Pracownicy dniu 12 czerwca 2014r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
 
Sporządził: Burmistrz Łęknicy
Marzena Brzezińska Piotr Kuliniak
Sekretarz Gminy
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dawid Śliwiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Brzezińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-12 13:41:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-12 14:59:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-31 07:57:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4483 raz(y)