Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Informacja dla osób głucho-niemych - załatwianie spraw w urzędzie
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-15 21:50:55 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
INFORMACJA w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r o języku migowym i innych środkach komunikowania się (DZ.U. Nr 209 poz. 1243), która daje prawo osobom doświadczającym trwałych lub okresowych trudności w komunikowaniu się do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łęknicy, ul. Żurawska 1 68-208 Łęknica, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Świadczenie usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Świadczenie usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- e-mail na adres
- faxem na nr 68 36 24 701,
- telefonicznie na nr 68 36 24 700, 68 36 24 707,
- drogą pocztową.
Burmistrz Łęknicy
Jan Bieniasz
Jan Bieniasz