Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor - Nabór unieważniony
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Łęknicy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami i Inwestycji
Data udostępnienia: 2016-02-23
Ogłoszono dnia: 2016-02-23 przez Marzena Brzezińska
Termin składania dokumentów: 2016-03-10 14:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2016
Zlecający: Urząd Miejski w Łęknicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi powszechnie używanych komputerowych systemów operacyjnych,
b) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego w tym przede wszystkim:
- USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
- USTAWA z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- USTAWA z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali;
- USTAWA z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego;
- USTAWA z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w zakresie przepisów ogólnych i planowania przestrzennego w gminie
- USTAWA z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody- w zakresie przepisów ogólnych oraz ochrony terenów zieleni i zadrzewień;
- USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - w zakresie własności i innych praw rzeczowych, zobowiązań: najmu dzierżawy oraz użyczenia;
- USTAWA z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - w zakresie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
- USTAWA z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – w zakresie przepisów ogólnych oraz pasa drogowego;
- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. z 2013r. poz. 267 z późn. zm);
- Ustawa o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 1515),
c) odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, dokładność,
d) wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. 1) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego;
2) gospodarowanie komunalnymi nieruchomościami zabudowanymi i niezabudowanymi, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne;
3) wystawianie dokumentów księgowych, w tym faktur VAT, związanych ze sprzedażą, energią elektryczną oraz z tytułu opłat dotyczących prawa użytkowania wieczystego;
4) ustalanie wartości nieruchomości - zlecanie wyceny, ustalanie cen i opłat za korzystanie z nieruchomości;
5) organizowanie przetargów na sprzedaż, dzierżawę, najem i wieczyste użytkowanie nieruchomości komunalnych;
6) nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy;
7) ściąganie opłat i należności wynikających z umów i decyzji związanych z obrotem i gospodarką nieruchomościami, w tym również windykacja należności z tytułu zakupu nieruchomości na raty;
8) współpraca w zakresie wymiany informacji do wymiaru podatków i opłat;
9) współpraca z MZK przy sprzedaży mieszkań i innych nieruchomości administrowanych przez MZK;
10) przygotowywanie decyzji o opłatach adiacenckich oraz rencie planistycznej;
11) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem gruntów;
12) występowanie z wnioskiem o obciążenie i wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów na gruncie oddanym w wieczyste użytkowanie lub sprzedanym;
13) wykonywanie zadań związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych;
14) prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
15) podziały nieruchomości - przygotowywanie opinii w formie postanowienia w sprawie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przygotowanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości;
16) przygotowywanie zleceń, nadzorowanie i odbiór robót geodezyjno - kartograficznych;
17) prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, łowiectwa, gospodarki leśnej i zadrzewień ;
18) współdziałanie z weterynarią w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych, znakowanie obszarów dotkniętych lub zagrożonych chorobą zakaźną zwierząt;
19) współdziałanie z Urzędem Statystycznym w zakresie przeprowadzenia spisów rolnych oraz spisów powszechnych;
20) ustalanie i nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom zabudowanym oraz przeznaczonych pod zabudowę, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej;
21) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic, placów, osiedli oraz nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie tabliczek z ich nazwami;
22) wydawanie zezwoleń i prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych, nadzór nad uprawami maku i konopi włóknistych;
23) wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych;
24) prowadzenie spraw z ustawy o ochronie zwierząt, w tym m.in. wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną;
25) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, w zakresie spraw objętych zakresem czynności i bieżące przekazywanie informacji o udzielonej pomocy publicznej do Referatu Finansowego.
26) przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy w zakresie zagospodarowania przestrzennego;
27) koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych;
28) koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzaniem zadań Gminy i zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
29) przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów z planu i studium;
30) prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
31) ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego;
32) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
33) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
34) prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków, w tym m.in. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków;
35) prowadzenie spraw wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
36) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym zasobem Gminy;
37) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody, ochrony i kształtowania środowiska, w tym między innymi:
- ochrony powietrza atmosferycznego,
- zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
- ochrony środowiska przed odpadami,
- prowadzenia i udostępniania informacji o środowisku,
- utrzymanie porządku i czystości w mieście - współdziałanie w tym zakresie z MZK;
38) wydawanie zezwoleń dla przedsiębiorców w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
39) prowadzenie Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów;
40) wykonywanie zadań wynikających z prawa geologicznego i prawa wodnego;
41) prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
42) prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego i funkcjonowania komunikacji;
43) współdziałanie z MZK w zakresie utrzymania bieżącego dróg, mostów, placów, zieleńców;
44) wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi miejskiej (poza targowiskiem);
45) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem miasta w energię elektryczną, ciepło, wodę, gaz;
46) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam na gruntach i obiektach gminnych,
47) przygotowywanie i prowadzenie procedury zamówień publicznych dla dostaw, robót budowlanych i usług, których zamawiającym jest Gmina Łęknica w porozumieniu z właściwymi stanowiskami pracy;
48) przygotowywanie umów na zakup towarów i usług w sprawie zamówienia publicznego we współdziałaniu z właściwymi stanowiskami pracy.
1) Przestrzeganie prawa.
2) Wykonywanie zadań Urzędu sumiennie, sprawnie i bezstronnie.
3) Udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu, jeżeli prawo tego nie zabrania.
4) Zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
5) Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami.
6) Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim.
7) Stałe podnoszenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych.
8) Wykonywanie zadań wspólnych referatów i stanowisk pracy Urzędu określonych w § 22 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Łęknicy. Bezpieczne warunki pracy. Budynek dwupiętrowy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-03-10 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łęknicy w terminie do 10 marca 2016r. do godz. 14.30 w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór - Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa”
lub przesłać na adres:
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Łęknicy
ul. Żurawska 1
68-208 Łęknica
Dla oferty przesłanej pocztą terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu, a nie data nadania.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną za pośrednictwem poczty lub telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marzena Brzezińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Dżumyło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-25 08:57:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-25 09:17:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 15789 raz(y) |