Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor - Nabór unieważniony
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Łęknicy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-06-22
Ogłoszono dnia: 2017-06-22 przez Marzena Brzezińska
Termin składania dokumentów: 2017-07-03 14:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2017
Zlecający: Urząd Miejski w Łęknicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 – letni staż pracy,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi powszechnie używanych komputerowych systemów operacyjnych,
b) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego w tym przede wszystkim:
- Ustawa o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 446 z późn. zm.);
- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016r. poz.1666 z późn. zm.);
- Ustawa o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz.902 z późn. zm.);
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011r. Nr 14poz. 67);
- Ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (Dz.U. z 2016r. poz. 800 z późn. zm.)
c) mile widziany kurs kancelaryjno-archiwalny zakończony egzaminem;
d) odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, dokładność,
e) wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres obowiązków :
- prowadzenie sekretariatu Burmistrza, obsługa środków łączności i poligrafii;
- przyjmowanie, wysyłanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
- prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i rejestru przesyłek wychodzących
- organizowanie załatwiania skarg i wniosków interesantów (prowadzenie rejestru, przesyłanie do załatwienia zgodnie z właściwością , kontrola terminowego załatwiania skarg i wniosków oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorowych analiz i sprawozdań);
- przyjmowanie i koordynacja rozpatrywania petycji (postępowanie wyjaśniające, prowadzenie rejestru petycji, wprowadzanie do BIP, terminowość, przygotowanie odpowiedzi;
- prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych i budżetowych Gminy oraz jednostek pomocniczych Gminy;
- prowadzenie spraw osobowych, socjalnych, szkoleniowych pracowników;
- prowadzenie teczek osobowych kierowników jednostek organizacyjnych
i budżetowych Gminy; - spraw związanych z naborem i oceną pracowników;
- zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp w Urzędzie;
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym również opał, materiały biurowe i kancelaryjne oraz środki higieniczno - sanitarne;
- prenumerata czasopism, dzienników urzędowych itp. wydawnictw;
- koordynowanie czynności kancelaryjnych poprzez bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- prowadzenie zbioru aktów prawnych kierownictwa wewnętrznego Urzędu Miejskiego;
- udzielanie informacji interesantom o zasadach i trybie działania Urzędu;
- prowadzenie spraw związanych ze współdziałaniem Gminy z organami władzy państwowej oraz jednostkami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami;
- aktualizacja systemu oznakowania wewnętrznego Urzędu Miejskiego wraz z tablicami ogłoszeń oraz prowadzenie rejestru zamieszczanych na tablicy ogłoszeń komunikatów;
- prowadzenie kart rejestrujących udział w szkoleniach poszczególnych pracowników Urzędu;
- prowadzenie Rejestru umów w formie papierowej i elektronicznej;
- aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie naborów pracowników, komunikatów
- prowadzenie rejestru udziału pracowników w szkoleniach;
- prowadzenie dokumentacji i rejestru Honorowych Obywateli Miasta Łęknica;
- prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki i patologii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi;
- obsługa administracyjno-techniczna Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
- przestrzeganie prawa;
- wykonywanie zadań Urzędu sumiennie, sprawnie i bezstronnie;
- informowanie organów, instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu, jeżeli prawo tego nie zabrania;
- zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym;
- zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami;
- zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim;
- stałe podnoszenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych;
- wykonywanie zadań wspólnych referatów i stanowisk pracy Urzędu określonych
w § 22 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
34. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.
Zakres uprawnień
- Prowadzenie kontroli w zakresie prowadzonych spraw i upoważnienia Burmistrza.
Zakres odpowiedzialności za:
- Dokładną znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prowadzonych spraw na stanowisku.
- Należyte gromadzenie materiałów i dowodów niezbędnych do załatwiania prowadzonych spraw na stanowisku.
- Dokładne przygotowanie załatwianych spraw na stanowisku, zgodnie z przepisami prawa (ustaw, rozporządzeń, uchwał rady, zarządzeń),
- Wykonywanie czynności i obowiązków prawidłowo, zgodnie z zapisami wynikającymi z uchwał rady i zarządzeń Burmistrza.
- Prawidłowe, zgodne z przepisami prawa prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym załatwieniem skarg i wniosków.
- Sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy w urzędzie.
- Powierzone składniki majątkowe w zajmowanym pomieszczeniu.
- Zabezpieczenie pieczęci.
- Zabezpieczenie warunków do zachowania tajemnicy służbowej.
- Odpowiedzialność za ochronę danych osobowych na prowadzonym stanowisku pracy przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
- Dokładną znajomość praktycznego zastosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
- Prowadzenie ewidencji aktów normatywnych publikowanych i niepublikowanych związanych z prowadzeniem spraw na stanowisku.
Zastępstwo na stanowisku ds. obsługi rady i jej organów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Łęknicy. Bezpieczne warunki pracy. Budynek dwupiętrowy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) podpisany odręcznie list motywacyjny oraz oświadczenie kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.922),
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3 letni staż pracy,
e) oryginał wypełnionego kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na powyższym stanowisku (z własnoręcznym podpisem),
g) podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
h) podpisane odręcznie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie oraz numer telefonu kontaktowego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-07-03 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łęknicy w terminie do 3 lipca 2017r. do godz. 14.30 w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór - Inspektor ds. Ogólno-Organizacyjnych”
lub przesłać na adres:
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Łęknicy
ul. Żurawska 1
68-208 Łęknica
Dla oferty przesłanej pocztą terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu, a nie data nadania.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną za pośrednictwem poczty lub telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marzena Brzezińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Dżumyło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-22 13:46:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-22 14:05:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-27 07:27:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14171 raz(y) |