ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Konsulatcje Aktów Prawa Miejscowego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE BURMISTRZA O KONSULTACJACH 10.2011

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-15 19:50:55 przez Zasilenie Danymi, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Przedmiot konsultacji: projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na terenie miasta Łęknica, projekt uchwały RM w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości na terenie miasta Łęknica na 2012r.

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Ogłoszenie z dnia 18.10.2011r. o przeprowadzeniu konsultacji
 
Działając na podstawie §4 ust.1 pkt 1 uchwały Nr XIVI/261/2010 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 28 września 2010r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji zapraszam do wzięcia udziału w konsultacjach:

1. Przedmiot konsultacji:
  • projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na terenie miasta Łęknica,
  • projekt uchwały RM w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości na terenie miasta Łęknica na 2012r.
2. Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:

Konsultacje odbędą się w dniu 21.10.2011r. o godz.12.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.

3. Forma konsultacji:
 
Bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami podmiotów.
Opinie co do sprawy poddanej konsultacji powinny być przedstawione w formie pisemnej i składane w Referacie Finansowym UM na stanowisku ds. podatków i opłat lokalnych odpowiedzialnym za przeprowadzenie konsultacji lub przesłane drogą elektroniczną Formularz kontaktowy

Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie w przedmiocie konsultacji oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia.
Komórka organizacyjna odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji:
Referat Finansowy Urzędu Miejskiego w Łęknicy, stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych, pok.205.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dawid Śliwiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Sztrajbel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-15 19:49:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-15 19:50:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-17 12:55:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2155 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony