Konsulatcje Aktów Prawa Miejscowego
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Konsultacje APM: projekt uchwały w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty na terenie gminy Łęknica
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-10-21 08:45:56 przez Dawid Śliwiński
OGŁOSZENIE BURMISTRZA O KONSULTACJACH
Działając na podstawie § 4 ust. 1 pkt. 3 uchwały Nr XLVI/261/2010 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 28 września 2010r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji zapraszam do wzięcia udziału w konsultacjach.
Przedmiot konsultacji:
projekt uchwały w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty na terenie gminy Łęknica
Forma i termin konsultacji:
- Bezpośrednie spotkanie w dniu 22 października 2021 r. o godz. 9:00
- Zaprasza się przedstawicieli organizacji pozarządowych na spotkanie, które odbędzie się w dniu 22 października 2021 r. o godz. 9:00 w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
- Projekt uchwały zamieszczony będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęknicy oraz na tablicy ogłoszeń.
Komórka organizacyjna odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji
Sekretarz Gminy, tel 68 36 24 707, pok. 203; stanowisko ds. gospodarki odpadami pok. 201, tel 68 36 24 711 UM Łęknica
Burmistrz Łęknicy
Piotr Kuliniak
Projekt uchwały
P R O J E K T UCHWAŁA NR ………………………… RADY MIEJSKIEJ W ŁĘKNICY z dnia …października 2021 r.
w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty na terenie gminy Łęknica
Na podstawie art. 6 k w związku z art. 6 j ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.), Rada Miejska w Łęknicy uchwala, co następuje:
§ 1. Dokonuje się wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w oparciu o liczbę mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość.
§ 2. Ustala się miesięczną stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi według metody, o której mowa w § 1:
1) w wysokości 38 zł od jednej osoby zamieszkującej daną nieruchomość;
2) w wysokości 76 zł od jednej osoby zamieszkującej daną nieruchomość, jako podwyższoną stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, jeżeli właściciel nie wypełnia obowiązku zbierania odpadów w sposób selektywny.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Łęknicy.
§ 4. Traci moc uchwała Nr XIX.121.2020 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty na terenie Gminy Łęknica (Dz. Urz. Woj. Lubus. z 2020r. poz. 1795).
§ 5. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego i wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 r.
Przewodniczący Rady
Henryk Klapa
Pobierz dane XML Konsultacje APM: projekt uchwały w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty na terenie gminy Łęknica Drukuj informację Konsultacje APM: projekt uchwały w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty na terenie gminy Łęknica