ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

PROGRAM Wspieraj Seniora

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Programu „Wspieraj Seniora”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-11-17 15:27:06 przez Dawid Śliwiński

Akapit nr - brak tytułu

 

 
I. Czas realizacji Programu „Wspieraj Seniora”
Program realizowany jest w gminie Łęknica od 20 października 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
II. Ogólne zasady realizacji Programu „Wspieraj Seniora”
Na terenie gminy Łęknica wsparcie dla seniorów, którzy ukończyli 70 lat, będzie polegać na zrobieniu
im zakupów, w szczególności artykułów spożywczych, środków higieny osobistej, leków.
W wyjątkowych i uzasadnionych sytuacjach wsparciem może być objęta osoba poniżej 70 roku życia.
By skorzystać ze wsparcia w ramach programu należy zadzwonić pod numer ogólnopolskiej infolinii: 22 505 11 11 ewentualnie bezpośrednio do łęknickiego Ośrodka Pomocy Społecznej: 68 362 47 21 lub 68 362 47 22
Uwaga ! Zgłoszenia potrzeby pomocy będą przyjmowane w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęknicy - od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 15:00. Pomoc również będzie świadczona w tych dniach i godzinach. Osobami wykonującymi zadania w ramach Programu „Wspieraj Seniora” na terenie Łęknicy będą wyłącznie pracownicy socjalni.
Zgłoszenia, które wpływają po godzinach pracy Ośrodka lub w weekendy, rozpatrywane będą od następnego dnia roboczego.
Z programu nie mogą skorzystać osoby posiadające decyzję o przyznaniu usług opiekuńczych
lub specjalistycznych usług opiekuńczych.
III. Zasady udzielenia wsparcia w formie zakupów
Zakupy dokonywane będą tylko i wyłącznie przez pracowników socjalnych
Ośrodka Pomocy Społecznej w
Łęknicy.
Zgłoszenie otrzymane z ogólnopolskiej infolinii jest weryfikowane przez pracownika socjalnego poprzez kontakt telefoniczny. Pracownik w rozmowie telefonicznej potwierdza dane seniora i ustala zakres pomocy tzn. listę i termin dostawy zakupów.
Płatności za zakupy dokonuje senior z własnych środków, po uprzednim przekazaniu w formie zaliczkowej pieniędzy pracownikowi, który zrobi zakupy. Rozliczenie za zakupy nastąpi na podstawie paragonu.
« powrót do poprzedniej strony