ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Gmina Łęknica informuje o możliwości nabycia drewna opałowego

OGŁOSZENIE W SPRAWIE USUNIĘCIA DRZEWA (ZŁOMU)

RGN.6131.11.2021
09.07.2021
 
Gmina Łęknica informuje o możliwości nabycia drewna opałowego z gatunki topola osika w zamian za usunięcie drzewa -złomu. Przedmiotowe drzewo zlokalizowane jest na działce nr 15/9 w obrębie 0001 Łęknica i stanowi złom.
Usunięcie drzewa - złomu, załadunek, rozładunek i transport drewna odbywa się na koszt nabywcy.
Szczegółowe informacje na w/w temat można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Łęknicy w Referacie Nieruchomości lub telefonicznie
68 362 47 08.
 
Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych wniosków. O nabyciu drewna decyduje kolejność wpływu wniosków.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-09 14:41:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-09 14:41:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2863 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

"Dobry Start" z ZUS, pomoc w zakładaniu profili PUE ZUS - spotkanie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Od 1 lipca 2021r. wniosek o świadczenie Dobry Start 300+ dla ucznia możesz złożyć tylko elektronicznie:
  • na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS: www.zus.pl
  • przez bankowośc elektroniczną
  • na portalu empatia.mpips.gov.pl
Jeśli nie masz profilu PUE, przyjdź na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy go dla Ciebie
Zapraszamy: termin 21 lipca 2021r.
miejsce Urząd Miejski w Łęknicy, ul. Żurawska 1, sala posiedzeń urzędu (parter)
godz. 9.00 - 12.00
 
Profile PUE ZUS możesz założyć również samodzielnie
Jak to zrobić: sprawdź www.zus.pl lub zadzwoń 22 560 16 00
Wnioski o świadczenie Dobry start będzie rozpatrywał ZUS
 
21 lipca będzie można również:
- założyć profil zaufany
- potwierdzić profil zaufany
- złożyć wniosek na 300+
- załatwić sprawy związane z bonem turystycznym
 
WAŻNE:
Przygotuj odpowiednie dane oraz dokumenty do złożenia wniosku o świadczenie:
  • dane dzieci, na które wnioskujesz o świadczenie dobry start (w tym PESELE),
  • informacje o szkołach, do których uczęszczają dzieci,
  • orzeczenie powiterdzające niepełnosprawność,
  • numer rachunku bankowego,
  • dowód osobisty,
  • jeśli nie posiadasz Platformy usług elektronicznych ZUS również adres email
Plakat dobry start 300plus spotkanie w urzędzie w Łęknicy
 
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

"Dobry Start" z ZUS
 
"Dobry Start" z ZUS
 
Od nowego roku szkolonego 300 zł w ramach programu "Dobry Start” będzie przyznawał
i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych
 
W ramach programu rodzice - bez względu na dochody - mogą otrzymać jednorazowo
300 zł na zakup podręczników, zeszytów, sprzętów oraz wszelkiego wyposażenia niezbędnego do nauki w szkołach podstawowych, liceach, szkołach policealnych oraz innych placówkach edukacyjnych. Wsparcie przysługuje na dzieci do 20. roku życia lub 24 lat, jeśli posiadają orzeczenie o niepełnosprawności.
Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r., wyłącznie elektronicznie – za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, portalu Emp@tia lub przez serwisy internetowe niektórych banków. Również zawiadomienia dotyczące świadczeń „300 plus” będą przekazywane w formie elektronicznej. Samo świadczenie zostanie wypłacone wyłącznie na rachunek bankowy.
Na Platformie Usług Elektronicznych ZUS udostępnił specjalny kreator wniosków
o świadczenia z programu „Dobry Start”. Pomoże on uniknąć błędów przy staraniu się
o wsparcie. Pracownicy ZUS we wszystkich placówkach będą pomagali w założeniu profilu na PUE i poprawnym wypełnieniu wniosku o świadczenie „300 plus”. Dodatkowo
w wybranych placówkach Poczty Polskiej, KRUS, urzędach i instytucjach będzie można uzyskać pomoc w elektronicznym złożeniu wniosku w ramach programu „Dobry Start”. Zainteresowanym pomagać będą pracownicy ZUS.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-02 15:14:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-02 15:14:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-08 10:36:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3167 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kampania promocyjna #szczepmySię

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na prośbę Lubuskiego  Oddziału Wojewódzkiego  NFZ  prezentujemy  krótki filmik dotyczący  Apelu  pod hasłem „ Nie ma mutacji bez replikacji. Nie replikuj”  celem poddania pod rozwagę wszystkim tym, którzy uważają, że pandemia jest już za nami.
Wypowiedź Pani prof. Marii Gańczak autorytetu w dziedzinie chorób zakaźnych, jest kluczowa i idealnie nawiązuje do sytuacji, w której się obecnie znajdujemy.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Andrus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-29 09:43:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sabina Kacprzak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-29 09:44:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sabina Kacprzak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2762 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja Burmistrza

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informujemy, że w zamian za święto przypadające w dniu
1 maja 2021r. ustala się dodatkowy dzień wolny od pracy w dniu 4 czerwca 2021r. (piątek).
W związku z powyższym 4 czerwca br. Urząd Miejski w Łęknicy będzie nieczynny.
W sprawach niecierpiących zwłoki dotyczących USC (zgłaszanie zgonów) prosimy o kontakt telefoniczny w dniu 4 czerwca 2021r. pod nr telefonu 68 36 24 719.

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-31 14:58:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-31 14:59:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2515 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Raport o stanie gminy Łęknica za 2020r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Debata nad raportem o stanie gminy Łęknica za 2020r.
 
Na najbliższej sesji Rady Miejskiej w Łęknicy, t.j. 28 maja 2021 roku, odbędzie się debata nad Raportem Burmistrza o stanie gminy Łęknica za 2020 rok, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2020, w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał rady gminy.
 
W debacie nad przedstawionym Raportem oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Łęknicy. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Łęknicy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy musi złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Łęknicy, pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis, poparte podpisami co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie (wzór zgłoszenia w załączeniu).
 
Wobec tego, że sesja odbędzie się w trybie zdalnym, informujemy o następujących możliwościach udziału w debacie (po pisemnym zgłoszeniu):
- online poprzez podanie adresu email, na który zostanie udostępniony odsyłacz do sesji zdalnej wraz z informacjami technicznymi,
- w przypadku braku możliwości technicznych (nie posiadanie smartfona lub laptopa), możliwy jest dostęp poprzez linię telefoniczną - zostanie podany numer telefonu, na który można zadzwonić podczas trwania sesji,
- stawienie się osobiście w Urzędzie Miejskim w dniu sesji, gdzie udostępnione zostanie stanowisko – w zachowanym rygorze sanitarnym.
 
Zgłoszenia mieszkańców Łęknicy do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, przyjmowane będą do dnia 27 maja 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Łęknicy, ul. Żurawska 1,
w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00, na I piętrze, w pokoju numer 104 – Biuro Rady Miejskiej w Łęknicy, tel. 68 36 24 723.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-14 08:30:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-14 08:34:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4572 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dla przedsiębiorców korzystających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w miejscu sprzedaży dotycząca zwolnienia z opłaty

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgodnie z Uchwałą Nr XXVII.167.2021 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 26 marca 2021r. w sprawie zwolnienia i zwrotu części opłaty pobranej od przedsiębiorców za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży na terenie gminy Łęknica za rok 2021, przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż alkoholu w placówkach gastronomicznych zostali zwolnieni z opłaty II raty płatnej do 31 maja 2021r.
W związku z powyższym, prosimy nie dokonywać żadnych wpłat z tego tytułu.
 
Przedsiębiorcy, którzy wnieśli opłatę za rok 2021 jednorazowo  do dnia 31 stycznia br. - otrzymają zwrot II raty wniesionej opłaty. Warunkiem uzyskania zwrotu wpłaconej opłaty jest złożenie do Burmistrza Łęknicy wniosku w terminie do 31 maja 2021r.
W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny 683624723.
Jednocześnie przypominamy, że termin opłaty III raty upływa 30 września 2021r.
W przypadku zmian w tym zakresie informacje będziemy zamieszczać na stronie internetowej.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-05 11:23:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-05 12:05:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5264 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kasa UM przerwa w pracy

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kasa UM będzie zamknięta od 31.12.20 do 8.01.21 z uwagi na prace związane z otwarciem nowego roku oraz generowaniem wymiarów na rok 2021.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Sztrajbel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-30 14:48:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-30 14:48:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4910 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia - życzenia świąteczne plakat
Serdeczne życzenia wielu radosnych chwil z okazji Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego c onajlepsze w każdym dniu nadchodzącego Nowego Roku !
Życzą pracownicy urzędu miejskiego, Burmistrz Piotr Kuliniak oraz Przewodniczący Rady Miejskiej Henryk Klapa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Łęknicy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-22 15:04:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-22 15:04:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
Informacja jeszcze nie była zmieniana
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5114 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konsultacje planowanej inwestycji mieszkaniowej na ul. Polnej w Łęknicy

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni PaństwoPrzedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” sp. z o.o. z siedzibą w Żarach
ul. Okrzei 104 planuje realizację inwestycji mieszkaniowej polegającej na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, podziemną halą garażową i drogą wewnętrzną na nieruchomości położonej w Łęknicy przy ul. Polnej na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 160/71.
Inwestycja przewiduje budynki o czterech kondygnacjach naziemnych i podziemnej hali garażowej z poddaszem nieużytkowym.
 
Inwestor zakłada możliwość dwuetapowości inwestycji – każdy budynek może być realizowany odrębnie wraz z niezbędnymi do funkcjonowania elementami zagospodarowania terenu.
Obsługa komunikacyjna inwestycji realizowana będzie poprzez zjazd z ul. Polnej na drogę wewnętrzną (dz. Nr 160/69). Natomiast wejście na teren osiedla oraz wjazd przeciwpożarowy z drogi publicznej nr 101909F tj. ul. Polnej.
 
Poniżej przedstawiamy wizualizacje planowanej inwestycji mieszkaniowej .
 
W celu zapoznania się z preferencjami i oczekiwaniami osób zainteresowanych zakupem nowego mieszkania przygotowaliśmy dla Państwa ankietę .Przekazane przez Państwa informacje i opinie pozwolą na określenie skali zapotrzebowania na nowe mieszkania oraz zaplanowanie metrażu , ilości pomieszczeń oraz układu mieszkań zgodnych z Państwa preferencjami.Link do ankiety jest dostępny na stronie www.janbud.com.pl, na profilu facebook.com/Janbud oraz na stronie Urzędu Miejskiego w Łęknicy www.bip.umleknica.pl i profilu www.facebook.com/LeknicaCzyliMuzakow . Prosimy o wypełnienie ankiety w wersji elektronicznej lub papierowej w terminie do dnia 15.01.2021 r. i przekazanie jej:
za pośrednictwem linkadrogą elektroniczną na adres
na adres siedziby firmy Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” sp. z o.o.
ul. Okrzei 104 68-200 Żary.Po otrzymaniu ankiet, osoby zainteresowane zostaną zaproszone na indywidualne spotkanie
w siedzibie firmy. W tym celu prosimy o podanie danych kontaktowych w celu ustalenia terminu spotkania.
 
Galeria zdjęć: Ul. Polna - inwestycja wizualizacja

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Ślebiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-22 12:07:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-22 12:18:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-22 12:19:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5388 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji