Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Łęknicy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami i Inwestycji
Data udostępnienia: 2015-11-19
Ogłoszono dnia: 2015-11-19 przez Marzena Brzezińska
Termin składania dokumentów: 2015-12-04 14:30:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Urząd Miejski w Łęknicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi powszechnie używanych komputerowych systemów operacyjnych,
b) mile widziana znajomość języka niemieckiego,
c) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego w tym przede wszystkim:
- Ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 1515),
- Kodeks postępowania administracyjnego, (t.j Dz.U. z 2013r. poz. 267z późn.zm.)
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.907 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz.U. z 2014r. poz. 1146 z późn. zm.),
d) odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, dokładność,
e) wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. Pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych:
1) monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE w ramach Funduszy Strukturalnych, programów krajowych oraz innych środków pozabudżetowych;
2) przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej;
3) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych oraz koordynowanie ich działań w tym zakresie;
4) współpraca z samorządami innych krajów i innymi partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych;
5) gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój Gminy oraz danych dotyczących założeń społeczno – gospodarczych;
6) udzielanie informacji organizacjom pozarządowym oraz innym zainteresowanym podmiotom o możliwościach pozyskiwania środków pomocowych, pomoc przy kompletowaniu i przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych;
7) prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków z UE,
8) przygotowywanie propozycji dotyczących zadań gminnych kwalifikujących się dofinansowania ze środków unijnych;
9) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych;
10) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań.
II. Koordynacja projektów realizowanych w Urzędzie, współfinansowanych ze środków funduszy UE i innych, w szczególności:
1) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz koordynowanie ich działań w tym zakresie;
2) utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucjami zarządzającymi/instytucjami wdrażającymi;
3) opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu oraz ich terminowe składanie do właściwych instytucji.
III. Monitoring i kontrola projektów realizowanych ze środków funduszy strukturalnych UE, programów krajowych oraz innych środków pozabudżetowych:
1) monitorowanie i kontrolowanie zgodności realizacji przedsięwzięć z zawartymi umowami i obowiązującym prawem;
2) przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrożenia.
IV. Promocja Gminy:
1) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę, nadzór nad wydawnictwami promocyjnymi;
2) prowadzenie biblioteki wydawnictw promujących Gminę;
3) prowadzenie i aktualizacja strony internetowej o Gminie, relacjonowanie na stronie internetowej i serwisach społecznościowych bieżących wydarzeń z życia miasta;
4) współpraca z OKSIR w ramach promocji wydarzeń kulturalnych, tworzenia corocznego kalendarza imprez;
5) przygotowywanie informacji o Gminie dla prasy, budowanie pozytywnego wizerunku miasta i urzędu;
6) gromadzenie informacji prasowych o Gminie;
7) kontakt z mediami - jako osoba upoważniona przez Burmistrza;
8) przygotowywanie i wydawanie jeden raz na kwartał Informatora Miejskiego;
9) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych w ramach tzw. małych projektów na działalność promocyjną Gminy;
10) współdziałanie z pracownikami Urzędu i jednostkami w zakresie opracowania, wdrożenia i realizacji programu promocji Gminy;
11) współpraca i stała wymiana informacji i materiałów promocyjnych z ościennymi gminami i ośrodkami obsługi turystycznej w Polsce i Niemczech;
12) współpraca z lokalnymi stowarzyszeniami i przedsiębiorcami w ramach ulepszania obsługi ruchu turystycznego.
V. Ogólne:
1) Przestrzeganie prawa.
2) Wykonywanie zadań Urzędu sumiennie, sprawnie i bezstronnie.
3) Udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu, jeżeli prawo tego nie zabrania.
4) Zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
5) Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami.
6) Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim.
7) Stałe podnoszenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych.
8) Wykonywanie zadań wspólnych referatów i stanowisk pracy Urzędu określonych w § 22 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) podpisany odręcznie list motywacyjny oraz oświadczenie kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn.zm.),
b) podpisany odręcznie życiorys (CV),
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d) oryginał wypełnionego kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na powyższym stanowisku (z własnoręcznym podpisem),
f) podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) podpisane odręcznie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie oraz numer telefonu kontaktowego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-12-04 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łęknicy w terminie do 4 grudnia 2015r. do godz. 14.30 w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór - Inspektor ds. pozyskiwania funduszy europejskich i promocji gminy”
lub przesłać na adres:
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Łęknicy
ul. Żurawska 1
68-208 Łęknica
Dla oferty przesłanej pocztą terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu, a nie data nadania.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną za pośrednictwem poczty lub telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marzena Brzezińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Dżumyło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-19 11:56:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-19 12:02:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-16 09:05:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8911 raz(y) |