ˆ

Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy 2017

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-04-19 07:43:14

Akapit nr 1 - brak tytułu

Prosimy o wypełnienie ankiety do końca maja br.
 
Ankieta została wprowadzona poprzez:
ZARZĄDZENIE NR 12.2012 BURMISTRZA ŁĘKNICY z dnia 14 marca 2012r.
 
aktywny formularz poniżej - dostępny pod tym adresem: https://docs.google.com/forms/d/1yKfRi3oyLdj6XIyFLlR9_4qfddud3XgsKUt5yBjKKd8/viewform
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński Data wytworzenia informacji: 2017-04-19 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska Data wprowadzenia do BIP 2017-04-19 07:43:14
Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński Data udostępnienia informacji: 2017-04-19 08:00:33
Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński Data ostatniej zmiany: 2017-04-19 08:00:52
Artykuł był wyświetlony: 642 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Analiza oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2016r.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2016-06-28 11:39:17

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Perczyński Data wytworzenia informacji: 2016-06-28 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska Data wprowadzenia do BIP 2016-06-28 11:39:17
Wprowadził informację do BIP: Marcin Perczyński Data udostępnienia informacji: 2016-06-28 11:43:09
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Perczyński Data ostatniej zmiany: 2016-06-28 11:43:09
Artykuł był wyświetlony: 1519 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ANALIZA oceny zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy przeprowadzonej w m-cu kwietniu i maju 2015r.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-06-24 14:09:09

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
         W kwietniu, maju 2015r. przeprowadzono  badanie zadowolenia i oczekiwań klienta z usług Urzędu Miejskiego w Łęknicy.
           
Ankiety udostępnione były na poszczególnych stanowiskach pracy oraz na parterze budynku Urzędu, jak również na stronie internetowej Urzędu. Wypełnione ankiety można było wrzucać do urny w pokoju 101a, oraz dodatkowo do urny umieszczonej w holu na parterze Urzędu.  Punktacja możliwa od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najwyższą notę.
            W ramach przeprowadzonego badania ankietowego zebrano 19 szt. ankiet, w tym 1 ankieta została nie kompletnie wypełniona oraz 1 ankieta została nie wypełniona została przekreślona.
 
Ocena przedstawia się następująco:
 
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd
1) dostępność informacji - średnia ocen 1,68 ( w tym wypadku im mniejsza tym dostęp do informacji jest łatwiejszy)
2) estetyka i czytelność –  średnia ocen 5,36
3) zrozumiałość informacji – średnia ocen 5,21
4) 3 osoby uznały, że informacja wymaga poprawy, 16 osób uznało, że nie wymaga poprawy, wskazano zakres: oznakowania turystyczne, promocja miasta, pomocy obywatelom
5) Najbardziej dogodną formą przedstawienia informacji jest forma ustna, tablica ogłoszeń, a także strona internetowa.
6) Najczęstsze powody załatwianych spraw to uzyskanie informacji, odbiór dokumentów, a także złożenie wniosku.
 
 
 II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd
  1. czas pracy Urzędu – średnia ocen 4,89
  2. dostępność personelu – średnia ocen 5,05
  3. zrozumiałość formularzy – 5,00
  4. termin załatwienia sprawy – 4,84
  5. jakość wykonywanej usługi – 5,16
  6. kultura obsługi klienta – 5,44
 
III. Ogólna ocena pracy Urzędu
  1. bardzo dobra – 8 osób - 42 % ankietowanych
  2. dobra –11 osób – 58 % ankietowanych
  3. dostateczna – 0
  4. nieodpowiednia – 0
 
Pracownicy dniu 24 czerwca 2013r. zostali zapoznani z wynikami ankiet.
 
Sporządził:                                                                                Burmistrz Łęknicy
Marzena Brzezińska                                                                   (-) Piotr Kuliniak
Sekretarz Gminy

Akapit nr 2 - brak tytułu

ANALIZA OCENY ZADOWOLENIA Z USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W ŁĘKNICY  W OKRESIE 2012-2015
Średnia ocen na dany rok
2012
2013
2014
2015
I. Informacja o zakresie usług świadczonych przez Urząd:
1) dostępność informacji  (im mniejsza tym łatwiejszy dostęp)
3,03
2,03
2,08
1,68
2) estetyka i czytelność
4,96
4,94
5,31
5,36
3) zrozumiałość informacji
4,53
4,79
5,54
5,21
4) poprawność informacji, zakres zmian
Wymaga poprawy: 13 os.
Nie wymaga poprawy: 17 os.
Zakres zmian:  niewskazany
Wymaga poprawy: 7os.
Nie wymaga poprawy: 26 os.
Zakres zmian:  niewskazany
Wymaga poprawy: 4 os.
Nie wymaga poprawy: 17 os.
Zakres zmian:  1 os.-jawne i wiarygodne, 1 os – wskazanie pracownika
3 osoby - wymaga poprawy, 16 osób - nie wymaga poprawy, zakres oznakowania turystyczne, promocja miasta pomoc obywatelom
5) najbardziej dogodna forma przedstawienia informacji
Tablica ogłoszeń
Strona internetowa
Forma ustna
Tablica ogłoszeń
Strona internetowa
Forma ustna
Tablica ogłoszeń
Strona internetowa
Forma ustna
forma ustna, tablica ogłoszeń, internet
6) najczęstsze powody załatwianych spraw
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
Skargi, Wyjaśnienia
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
Złożenie wniosku
Złożenie wniosku
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
Złożenie wniosku
Uzyskanie informacji
Odbiór dokumentów
II. Ocena sposobu świadczenia usług przez Urząd:
1) czas pracy Urzędu
5,20
5,41
5,30
4,89
2) dostępność personelu
5,17
5,57
5,31
5,05
3) zrozumiałość formularzy
5,10
5,29
5,27
5,00
4) termin załatwienia sprawy
5,00
5,20
5,21
4,84
5) jakość wykonywanej usługi
5,18
5,36
5,13
5,16
6) kultura obsługi klienta
5,35
5,55
5,47
5,44
III. Ogólna ocena pracy Urzędu:
1) bardzo dobra
13 osób – 46%
22 osoby – 71%
17 osób- 74 %
8 osób – 42 %
2) dobra
11 osób – 40%
8 osób – 26%
4 osoby – 17 %
11 osób – 58 %
3) dostateczna
2 osoby – 7%
1 osoba – 3%
2 osoby – 9 %
0
4) nieodpowiednia
2 osoby – 7%
0
0
0

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyla informację: Dawid Śliwiński Data wytworzenia informacji: 2015-06-24 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Brzezińska Data wprowadzenia do BIP 2015-06-24 14:09:09
Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński Data udostępnienia informacji: 2015-06-24 14:09:14
Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński Data ostatniej zmiany: 2015-06-24 14:11:27
Artykuł był wyświetlony: 2343 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu