USC - Urząd Stanu Cywilnego
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt czasowy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-15 23:58:29 przez Zasilenie Danymi
KARTA INFORMACYJNA
Nazwa usługi : Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące.
Podstawa prawna : Art.2,10,12 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych /Dz. U. Nr 139, poz. 993 z 2006r.z późn.zm./
Miejsce załatwienia sprawy : Urząd Miejski w Łęknicy I piętro, pok. nr 105 Stanowiska Kierownika USC Telefon 68 3624719, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
Sposób załatwienia sprawy : Wydanie potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy
Wymagane dokumenty :
- wypełniony i podpisany przez osobę meldującą się druk meldunkowy – Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące,
- dowód osobisty, do wglądu,
- książeczka wojskowa osoby podlegającej obowiązkowi wojskowemu (mężczyzna do 50 roku życia), do wglądu,
- potwierdzony przez właściciela (zarządcę) lokalu pobyt osoby zgłaszającej pobyt pod wskazanym adresem
Opłaty : Nie pobiera się
Czas załatwiania : Od ręki
Inne informacje istotne dla interesantów : Zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące osoby podlegającej zameldowaniu może dokonać członek rodziny, opiekun (ustawowy lub faktyczny) inna osoba pełnoletnia. Dokonując zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące należy okazać do wglądu tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie. Tytułem prawny do lokalu jest : akt własności lokalu (wypis z ksiąg wieczystych lub akt notarialny), umowa najmu lokalu i umowa cywilno-prawna spisana między właścicielem lokalu a wynajmującym (dzierżawcą).
Informacje o trybie odwoławczym: Brak.
Druki do pobrania : Na stanowisku pracy.