ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

USC - Urząd Stanu Cywilnego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zameldowania na pobyt stały

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 00:04:39 przez Zasilenie Danymi

KARTA INFORMACYJNA

Nazwa usługi: Zameldowanie na pobyt stały.
 
Podstawa prawna: Art.24,25,27,28,30,32 ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (tj. Dz.U. z 2016r., poz.722).
 
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miejski w Łęknicy I piętro, pok.105, Stanowisko Kierownika USC, Telefon 68 3624719, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
 
Sposób załatwienia sprawy: Osoba zgłaszająca zameldowanie na pobyt stały z urzędu otrzymuje zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały.
 
Wymagane dokumenty:
- wypełniony formularz – zgłoszenie pobytu stałego,
- dowód osobisty lub paszport, do wglądu,
- potwierdzenie pobytu w lokalu, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu na formularzu zgłoszenia pobytu,
- do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela lub podmiotu ( dokumentem tym może być w szczególności: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu).
 
Opłaty: Czynności zgłoszenia zameldowania nie podlegają opłacie skarbowej.
Opłacie skarbowej w wysokości 17 zł podlega złożenie pełnomocnictwa w tej sprawie. Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu. Składający pełnomocnictwo jest obowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej.
 
Czas załatwiania: Zameldowania dokonuje się niezwłocznie po złożeniu formularza meldunkowego.
 
Inne informacje istotne dla interesantów: Za osobę nie posiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
Obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2016, Poz. 23), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu.
 
Informacje o trybie odwoławczym: Brak
 
Druki do pobrania: Na stanowisku pracy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony