ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

USC - Urząd Stanu Cywilnego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-10-07 14:29:48 przez Dawid Śliwiński

KARTA INFORMACYJNA

Nazwa usługi: Wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności.
 
Podstawa prawna: Art.45 ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (tj. Dz.U. z 2016r., poz.722).
 
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miejski w Łęknicy I piętro, pok.105, Stanowisko Kierownika USC, Telefon 68 3624719, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
 
Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia.
 
Wymagane dokumenty: Pisemny wniosek.
 
Opłaty: Opłata skarbowa w wysokości 17 zł, którą należy uiścić gotówką w kasie Urzędu Miejskiego lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miejskiego nr
59 1020 5460 0000 5002 0058 2130 ( podstawy zwolnienia z opłaty skarbowej określone są w ustawie o opłacie skarbowej).
 
Czas załatwiania: Załatwienie sprawy następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie dłużej niż do 7 dni.
 
Inne informacje istotne dla interesantów: We wniosku o wydanie zaświadczenia należy podać w jakim celu jest wymagane wydanie zaświadczenia. Zaświadczenie nie może być wykorzystane w innym celu niż wskazanym w tym wniosku.
 
Informacje o trybie odwoławczym: Brak
 
Druki do pobrania: Brak

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony